جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4324 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ |
512 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مرادعلی تاتار» عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری قصرشیرین، افزود: سهم تعهد اشتغال در سال گذشته در مجموع  یک هزار و ۵۰۸ شغل بود. وی اظهار داشت: با توجه به تاکید رییس جمهوری و استاندار کرمانشاه تمام دستگاه های اجرایی عضو کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان باید موضوع […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مرادعلی تاتار» عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری قصرشیرین، افزود: سهم تعهد اشتغال در سال گذشته در مجموع  یک هزار و ۵۰۸ شغل بود.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکید رییس جمهوری و استاندار کرمانشاه تمام دستگاه های اجرایی عضو کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان باید موضوع اشتغال را در سال جاری به عنوان اولویت اصلی خود قرار دهند.

فرماندار قصرشیرین گفت: همچنین دستگاه های اجرایی باید جهت تحقق شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین به خصوص در بخش کشاورزی تلاش بیشتری انجام دهند.

تاتار ادامه داد: با توجه به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی سال ۱۴۰۰ و آمار اخذ شده از سامانه از ۲۸ طرح مصوب شده به مبلغ ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تاکنون تعداد ۲۳طرح به مبلغ هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت شده و تعداد پنج طرح نیز در حال تکمیل پرونده در بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران هستند.

وی اضافه کرد: موضوع پرداخت تسهیلات طرح های متقاضی از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰دستگاه های اجرایی نیز بررسی و مقرر شد مدیران دستگاه های اجرایی که دارای سهمیه از این محل هستند نسبت به راهنمایی دقیق متقاضیان و ثبت نام در سامانه ی مربوط و استفاده از این تسهیلات اقدام و پرونده های ارسالی به بانک های عامل به صورت هفتگی بررسی و پیگیری و ثبت کرده و نسبت به رفع مشکلات موجود و تکمیل پرونده جهت قرارداد بانک عامل اقدام شود.

تاتار ادامه داد: امروز اشتغال و رفع بیماری از اولویت های مهم کشور و دغدغه مهم مسوولان است از این رو باید با جدیت تلاش شود تا با جذب اعتبارات مربوط به اشتغال بخش مهمی از این کار محقق شود.

وی گفت: دولت برای اجرای پروژه‌ها در زمینه اشتغال تسهیلات مناسبی ارایه و اختصاص داده است از این رو اداره کار و بانک های عامل روند پرداخت تسهیلات را با شتاب بیشتری انجام دهند.

قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفرجمعیت در غرب کرمانشاه دارای ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!