جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4326 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ |
514 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، روابط عمومی مرکز مدیریت راه های کشور یکشنبه شب با صدور اطلاعیه ای با بیان اینکه تردد تمام وسایل نقلیه از جاده چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است، وضعیت تردد خودرو در جاده کندوان در محدوده نساء و گچسر را سنگین اعلام کرد.  روابط عمومی مرکز مدیریت راه […]

به گزارش ایرنا، روابط عمومی مرکز مدیریت راه های کشور یکشنبه شب با صدور اطلاعیه ای با بیان اینکه تردد تمام وسایل نقلیه از جاده چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است، وضعیت تردد خودرو در جاده کندوان

در محدوده نساء و گچسر را سنگین اعلام کرد. 

روابط عمومی مرکز مدیریت راه های کشور اظهار داشت: در آزاد راه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای مسیر ترافیک سنگین خودرو گزارش شده است. 

ترافیک خودرو در جاده هراز در محدوده های پلور، زیار ، آب اسک ، رینه و بایجان و در جاده فیروزکوه در محدوده  گیلاوند در زمان حاضر سنگین است.

پلیس راه مازندران نیز روز گذشته از اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از روز یکشنبه جاری تا شنبه هفته آینده در جاده های ارتباطی این استان خبر داده بود.

روابط عمومی پلیس راهور مازندران نیز به نقل از سرهنگ نصرالله بیگلری گفت: پیش بینی می شود میزان سفر به شمال کشور در تعطیلات عید سعید فطر امسال ۴۰ درصد افزایش یابد.

 وی همچنین پیش بینی کرد در هر سه محور ارتباطی مهم استان به تهران شامل محورهای چالوس، هراز و سوادکوه ترافیک سنگینی در تعطیلات عید فطر حاکم شود.

سرهنگ بیگلری اظهار داشت: در ایام تعطیلات عید فطر ۱۱۰ گروه گشتی و ۲۰۰ مامور پلیس راهور در مقاطعی از محورهای سه گانه استان که پیش بینی ترافیک سنگین شده است مستقر خواهند شد.

وی از اتخاذ تمهیدات ترافیکی در ورودی و خروجی شهرهای استان برای تسهیل در تردد خودروها خبر داد و گفت که علاوه بر ماموران پلیس، روسای پلیس راهنمایی و رانندگی نیز تا شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در آماده باش کامل هستند.

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: گشت‌های پلیس راهور نیز از غروب امروز در ورودی و خروجی شهرهای پرتردد استان مستقر خواهند شد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!