جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4332 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ |
566 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

«مهدی محمدی» یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه تعداد مبتلایان کرونایی بستری در مراکز درمانی استان هم‌اکنون ۷۴ نفر است، افزود: از این تعداد ۳۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند که حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم است. وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته فوتی براثر […]

«مهدی محمدی» یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه تعداد مبتلایان کرونایی بستری در مراکز درمانی استان هم‌اکنون ۷۴ نفر است، افزود: از این تعداد ۳۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند که حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته فوتی براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان نداشتیم، گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون همان سه هزار و ۱۳۶ نفر روز گذشته (شنبه) است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۳۴ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

نقشه کرونایی کرمانشاه نارنجی و زرد شده است

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲ شهرستان استان نارنجی و ۱۲ شهرستان دیگر از روز جمعه ۲ اردیبهشت در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

محمدی افزود: براساس رنگ‌ بندی جدید شهرستان‌های کنگاور و صحنه در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، هرسین، سنقروکلیایی، اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، کرمانشاه، جوانرود، دالاهو، سرپل‌ذهاب، پاوه، روانسر و قصرشیرین هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی گفت: براساس رنگ بندی قبلی (۲۶ فروردین) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های کنگاور و پاوه در وضعیت قرمز و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، هرسین و سنقروکلیایی هم در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، کرمانشاه، جوانرود، دالاهو، سرپل‌ذهاب، روانسر، صحنه و قصرشیرین هم در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.  

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!