جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4471 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۴۰ |
97 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی خطاب به وزرای دفاع کشور‌های اسلامی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، تحکیم روابط، افزایش تعامل و دوستی بین نیرو‌های مسلح کشور‌های جهان اسلام را مورد تأکید قرار داد. متن کامل پیام وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به […]

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی خطاب به وزرای دفاع کشور‌های اسلامی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، تحکیم روابط، افزایش تعامل و دوستی بین نیرو‌های مسلح کشور‌های جهان اسلام را مورد تأکید قرار داد.

متن کامل پیام وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن عید سعید فطر، فرصت تجلی همبستگی و تحکیم پیوندهای اجتماعی و انسانی میان مسلمانان و یکپارچگی هر چه بیشتر در رسیدن به صلح و دوستی عمیق را به جنابعالی و کارکنان نیرو‌های مسلح و مردم مسلمان آن کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امروز برخی از کشورهای مسلمان منطقه به علت زیاده خواهی ها و امیال شوم و سود جویانه امپریالیسم جهانی درگیر پدیده اسلام هراسی، تروریسم و دخالت های بیگانگان هستند که نیاز است کشورهای اسلامی با تشریک مساعی، اتحاد و انسجام بیشتر در مقابل توطئه های نظام سلطه، متحد و هم پیمان گردند.

امید است برکت این عید سعید بزرگ و فرخنده، منجر همبستگی ملت ها و ارتقاء سطح همکاری های دفاعی و اقتدار و بالندگی امت های مسلمان گردد.

از خداوند بزرگ برای مردم آن کشور عافیت و پیشرفت روز افزون و برای تمامی مسلمانان جهان، عزت و سربلندی مسئلت دارم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد محمد رضا آشتیانی


    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!