جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4613 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۱۷ |
242 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا از اعلام شامگاه یکشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم سعید محمد در نشست با پرسنل کارخانه شناورسازی مد کندآلوی قشم به  مناسبت روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: با تکمیل زنجیره تولید صنایع دریایی، بخش قابل توجهی از نیازهای کشور با اتکا به توان مهندسان و […]

به گزارش ایرنا از اعلام شامگاه یکشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم سعید محمد در نشست با پرسنل کارخانه شناورسازی مد کندآلوی قشم به  مناسبت روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: با تکمیل زنجیره تولید صنایع دریایی، بخش قابل توجهی از نیازهای کشور با اتکا به توان مهندسان و نیروی کار متخصص داخلی رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: در جزیره قشم ظرفیت های اقتصادی بسیاری وجود دارد که هنوز شکوفا نشده و باید با برنامه ریزی و استفاده از نیروهای توانمند داخلی و دانش روز نسبت به بهره برداری از آنها اقدام کرد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور تصریح کرد: متاسفانه در دوره های گذشته با تصمیم گیری های جزیره ای برخی مشکلات برای واحدهای صنعتی ایجاد شده بود که در حال تلاش برای اصلاح رویه های غلط گذشته هستیم.

به گفته محمد؛ با تکمیل زنجیره تولیدات صنایع دریایی در قشم و حرکت به سمت تولیدات دانش بنیان در این حوزه در آینده نزدیک می توانیم شاهد رشد و پیشرفت اقتصاد منطقه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی بتوانیم ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط را برای کارگران و رفاه این قشر زحمتکش فراهم کنیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: امیدواریم در دولت مردمی آیت الله رییسی شاهد رشد و پیشرفت صنایع مختلف به ویژه صنایع دریایی باشیم.

براساس این گزارش، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با حضور سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد قشم، افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم از کارگران  کارخانه شناورسازی مد کندآلوی قشم تقدیر شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!