شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4675 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۱۹ |
246 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا ، شامگاه یکشنبه و لحظاتی پس از کسب پیروزی شهرداری گرگان برابر ذوب آهن اصفهان و تصاحب دومین عنوان قهرمانی متوالی گرگانی ها در لیگ برتر بسکتبال جمعی از مدیران و مسئولان این استان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای کسب این موفقیت را به اهالی این استان تبریک گفتند. استاندارگلستان با صدور پیامی […]

به گزارش ایرنا ، شامگاه یکشنبه و لحظاتی پس از کسب پیروزی شهرداری گرگان برابر ذوب آهن اصفهان و تصاحب دومین عنوان قهرمانی متوالی گرگانی ها در لیگ برتر بسکتبال جمعی از مدیران و مسئولان این استان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای کسب این موفقیت را به اهالی این استان تبریک گفتند.

استاندارگلستان با صدور پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفت.

در پیام علی محمد زنگانه آمده است : قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران موجی از شادی و شعف را بین هواداران ، ورزش دوستان و تمام شهروندان گلستانی ایجاد کرد.

استاندار گلستان ادامه داد: پیروزی سه بر یک تیم شهرداری گرگان در مقابل تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان و تکرار قهرمانی این تیم نشان از برنامه ریزی ، اهتمام و تلاش شبانه روزی در مسیر موفقیت این تیم دارد.

زنگانه افزود:در آستانه عید سعید فطر ، ضمن تبریک این قهرمانی شکوهمندانه از تلاش های تمامی بازیکنان، مربیان، کادر فنی، مدیریت تیم، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان و از همه مهمتر هواداران تیم مردمی شهرداری گرگان تقدیر می نمایم و امیدوارم شاهد تداوم قهرمانی این تیم و البته موفقیت ورزشکاران استان در سایر ورزش‌ها در سطح ملی و بین المللی باشیم .

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان هم در پیامی قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را در مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور تبریک گفت.

در متن پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی آمده است‌:در آستانه عید سعید فطر و برای دومین سال متوالی کسب عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال لیگ برتر کشور بر جامعه بزرگ ورزش استان، بازیکنان و مسوولان و مربیان سخت‌کوش تیم شهرداری گرگان مبارک باد.

وی افزود: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات  و خدا قوت به همه اعضای تیم و تبریک کسب این قهرمانی که باعث شادی مردم عزیرمان شد، امیدوارم در تمام صحنه‌های ورزشی دیگر، کام مردم شریف و ورزش دوست استان گلستان با عناوین قهرمانی شما دلاوران، شیرین‌تر شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان هم قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر کشور را تبریک گفت.

متن پیام تبریک سردار ملک شاهکوهی بدین شرح است :کسب دومین قهرمانی متوالی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که باعث سرور و خرسندی مردم استان گلستان بویژه دارالمومنین گرگان شد را تبریک و تهنیت می گویم.

این فرمانده ارشد سپاه ادامه داد:بسکتبال در گرگان علاوه بر اینکه یک واقعه ورزشی باشد به یک پدیده اجتماعی مبدل شده و بسیاری مردم ما با آن اجین شده اند .

نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و جمعی دیگر از مدیران کل و مسئولان گلستانی هم با صدور پیام‌های جداگانه‌ای کسب این موفقیت را تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا تیم شهرداری گرگان شامگاه یکشنبه در چهارمین دیدار مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با کسب برتری ۹۵ و ۸۸ سومین برد دیدار نهایی را کسب کرد و برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران دست یافت.

شهرداری‌چی‌های گرگان در مسابقه اول دیدار نهایی با نتیجه ۷۲ بر ۶۴ تیم ذوب‌آهن را شکست داده بودند و در مسابقه دوم در حالی که در زمان قانونی به نتیجه تساوی ۷۶ به ۷۶ رسیدند، در پایان گرگان با حساب ۸۷ بر ۸۹ نتیجه را واگذار کرد.

در بازی سوم تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۹۲ بر ۵۹ به برتری رسید.

تیم بسکتبال گرگان ۲ مقام قهرمانی و ۲ مقام نایب قهرمانی در کارنامه دارد .

گرگانی ها پس از قطعی شدن قهرمانی شهرداری در لیگ برتر با راه انداختن کاروان‌های خودرویی و بوق ممتد و ایجاد تجمع در برخی از مناطق شهر گرگان مانند میدان ولیعصر(عج)،  خیابان ولی عصر و خیابان‌های منتهی به ناهارخوران شادی این قهرمانی را با هم تقسیم کردند.

ازدحام خودرو و تجمع هواداران در خیابان ها موجب ایجاد ترافیک موقت در برخی محلات گرگان شد.در میان خیل هواداران بسکتبال شهرداری گرگان حضور دختران و زنان و افراد مسن که شادمان از کسب این قهرمانی بودند به چشم می آمد.

ورزش بسکتبال یکی از مهمترین ورزش‌های مورد علاقه جوانان گرگانی است که سابقه ورزش حرفه‌ای در این رشته به حدود نیم قرن در این شهر برمی‌گردد.

بر اساس اظهارات برخی از مدیران شهری گرگان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای تیمداری شهرداری گرگان در لیگ برتر فصل جاری هزینه شده است

گرگان با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت مرکز استان گلستان و دومین شهر بزرگ شمال کشور محسوب می‌شود

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!