جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4699 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۴۴ |
314 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

خبرورزشی – حامد حدادی ستاره باتجربه بسکتبال ایران که امشب تماشاگر فینال لیگ بسکتبال بود، درباره مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی بود؛ ذوب‌آهن خیلی خوب بازی کرد و کوارتر سوم توانستند به بازی برگردند و کوارتر چهارم هم روند خوب خود را حفظ کردند اما پری پتی شوت‌های خود را حرفه‌ای برای شهرداری گرگان گل […]

خبرورزشی –

حامد حدادی ستاره باتجربه بسکتبال ایران که امشب تماشاگر فینال لیگ بسکتبال بود، درباره مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی بود؛ ذوب‌آهن خیلی خوب بازی کرد و کوارتر سوم توانستند به بازی برگردند و کوارتر چهارم هم روند خوب خود را حفظ کردند اما پری پتی شوت‌های خود را حرفه‌ای برای شهرداری گرگان گل کرد و اینجا نشان می‌دهد که سطح بازیکن حرفه‌ای چقدر مثمرثمر در بازی است و فکر می‌کنم دو تیم قابل احترام هستند. تیم ذوب‌آهن بدون بازیکن خارجی به فینال آمد.

حدادی در واکنش به حضور تماشاگران گفت: تعداد تماشاگران گرگانی بیشتر بود، ذوبی‌ها هم تماشاگر آورده بودند اما در کل اگر با تماشاگر به صورت رفت و برگشتی در اصفهان و گرگان برگزار می‌شد بهتر بود و حساسیت بازی بیشتر می‌شد؛ اما اینجا هم برگزار می‌شد و اگر در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار می‌شد بهتر بود البته که در آنجا روی کفپوش بازیکنان نمی‌توانند بازی کنند و فکر می‌کنم مشکل باشد. اینجا هم البته میزبانی خیلی خوب بود.

او درباره‌ وضعیت جسمانی خود توضیح داد: من الان مشغول آب‌درمانی و مصدومیت هستم؛ سعی می‌کنم که خودم را به اردوی تیم ملی در اول خرداد برسانم و تلاش می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم در خدمت تیم ملی باشیم.

حدادی در واکنش به شرایط لیگ فوتبال و وضعیت استقلال در راه قهرمانی لیگ گفت: اول از همه آرزوی موفقیت برای تیم فولاد در بازی‌های آسیایی دارم و به بچه‌های سپاهان خسته نباشید می‌گویم؛ پیش‌بینی فوتبال سخت است، البته باید به تیم نساجی هم تبریک بگویم، در موقع فیزیوتراپی مسعود شجاعی و بقیه بازیکنان‌شان می‌آمدند و کل‌کل می‌کردیم و اذیت‌شان می‌کردم اما به آن‌ها تبریک می‌گویم. به عنوان طرفدار استقلال دوست دارم قهرمان شود و مهم این است که ۶ بازی را با قدرت ادامه بدهند و الان به عارف غلامی هم گفتم که انشالله قهرمان شوید.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!