جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4749 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۷ |
257 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

علی افشانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر دیگر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند ولی تعداد بیماران مبتلا یا مشکوک به بیماری کووید ۱۹ بستری در مراکز درمانی طی این مدت به ۲۶ نفر رسید. وی ادامه داد: از کل ۱۵۲ بیمار بستری […]

علی افشانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر دیگر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند ولی تعداد بیماران مبتلا یا مشکوک به بیماری کووید ۱۹ بستری در مراکز درمانی طی این مدت به ۲۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: از کل ۱۵۲ بیمار بستری در مراکز درمانی آذربایجان غربی به علت کرونا، ۵۰ نفر در بخش آی سی یو بوده و ۱۶ نفر هم از طریق ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

افشانی اضافه کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته، یک فوتی ناشی از ابتلای قطعی به کرونا در آذربایجان غربی داشتیم که مربوط به شهرستان ارومیه بود.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: با احتساب فوتی ۲۴ ساعت گذشته کل فوتی های ناشی از ابتلا به بیماری کووید – ۱۹ در استان، به هفت هزار و ۵۷۰ نفر رسید.

افشانی تاکید کرد: شهروندان با توجه به کاهش مبتلایان و بستری شدگان، نباید عادی انگاری کنند بلکه همچنان باید در کنار تداوم واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایرنا، تاکنون کمی بیش از ۳۵۷ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و ۲.۱ درصد از این تعداد، جان خود را از دست داده‌اند.

بیش از ۶ میلیون دُز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!