پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4751 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۷ |
262 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،حجت الاسلام خاتمی شامگاه یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان با اشاره به اینکه در کنار آموزش، بُعد پرورشی هم باید جدی گرفته شود، افزود: آموزش و پرورش همیشه همراه هم هستند و لازمه […]

به گزارش ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،حجت الاسلام خاتمی شامگاه یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان با اشاره به اینکه در کنار آموزش، بُعد پرورشی هم باید جدی گرفته شود، افزود: آموزش و پرورش همیشه همراه هم هستند و لازمه آموزش موفق پرورش موفق است.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: در دوران کرونا معلمانی داشتیم که مجاهدت‌های زیادی از خود نشان دادند و ضرورت دارد این همکاران شناسایی و معرفی شوند تا همگان در جریان اقدامات ارزشمند آنان قرار گیرند.

حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: آموزش و پرورش باید به دور از سیاست زدگی و سیاست بازی فعالیت کند و تنها تربیت دانش آموزان اصل قرار گیرد و در این روزهای حساس باید وحدت خود را حفظ کنیم و موفقیت فقط با انسجام و همدلی رخ خواهد داد.

وی خطاب به همه معلمان گفت: رسالت معلمی حلاوتی دارد که نمی‌توان آن را با دنیا عوض کرد و شما امانتدار جامعه هستید و دانش آموزان امانتی هستند که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این دیدار گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم یاد و خاطره آیت الله مطهری را گرامی داریم که با افکار و اقدامات خود مسیر روشنی برای همه ما ترسیم کردند.

علی اسماعیلی خاطرنشان کرد: هفته معلم بهانه ای است تا با ابزارها و طرق مختلف، نقش مرجعیت معلم و جایگاه والایی که دارد را در جامعه برجسته کنیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان ۴۹ شهید معلم و بیش از ۵۰۰ شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: یک ششم شهدای این استان از معلمان و دانش آموزان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان یادآور شد: به مناسبت هفته معلم ۳۴ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است و در تلاش هستیم این برنامه‌ها به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

اسماعیلی از برگزاری پویش سپاس معلم در استان خبر داد و گفت: در این پویش دلنوشته و خاطرات دانش‌آموزان در ۲ سال گذشته از طریق شبکه شاد جمع‌آوری و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!