جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4767 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۷ |
302 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، مسابقات بسکتبال ۳ در ۳ دختران زیر ۱۶ سال تبریز تحت عنوان «جام رمضان» با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تبریز و هیات بسکتبال شهرستان تبریز با شرکت ۶ تیم در سالن آفتاب لاله پارک بارنج برگزار شد.  در پایان این رقابت ها و بعد از انجام ۱۳ مسابقه، تیم مدرسه بسکتبال «آرکا […]

به گزارش ایرنا، مسابقات بسکتبال ۳ در ۳ دختران زیر ۱۶ سال تبریز تحت عنوان «جام رمضان» با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تبریز و هیات بسکتبال شهرستان تبریز با شرکت ۶ تیم در سالن آفتاب لاله پارک بارنج برگزار شد.

 در پایان این رقابت ها و بعد از انجام ۱۳ مسابقه، تیم مدرسه بسکتبال «آرکا (ب)» عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم های آرکا (الف) و تاپ (الف) رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند. 

در این مسابقات ۶ تیم شرکت کننده بر اساس رتبه بندی موجود در فدراسیون بین المللی بسکتبال و براساس سیدبندی در ۲ گروه الف و ب قرار گرفتند.

تیم های مرکز بسکتبال دانغیان و تیم آرکا (الف) با سیدبندی بالاتر به طور خودکار به ترتیب در گروه های الف و ب سرگروه انتخاب شدند و بقیه تیم های حاضر در مسابقات نیز بر اساس رتبه بندی قبلی خود در ۲ گروه الف و ب حضور یافتند. 

گفتنی است، این مسابقات در سامانه «ایونت میکر» فدراسیون بین المللی بسکتبال (فیبا) ثبت شد. 

تیم های شرکت کننده به ترتیب با بازیکنان آیلین باباپور، ثنا تقی میلانی، ال آی میرزاخانلو و آی تک نعمت زاده برای تیم آرکا ب، محنا طالبی، ثنا زال پور، آدین پاکرونیا و سپیده پورعباد تیم آرکا الف، اسما طلوعی، پریا صفری، آیسل عباسی و رومینا فاتحی تیم تاپ الف و اسرا حسین پور، آی تک محمدپور، آنگلینا سرمستی و آتنا افخمی تیم مرکز بسکتبال دانغیان به میدان رفتند.

همچنین تیم داوری مسابقات را آی سان رشت بری، سحر دادرسی، الناز متینی، زهره اکبری و ریحانه برزگری به عنوان داور، عهده داشتند.

به گزارش ایرنا، برابر اعلام کمیته برگزاری از هر مدرسه بسکتبال یک تیم به مسابقات استان راه خواهند یافت که بر این اساس تیم های آرکا ب، تاپ الف و مدرسه بسکتبال دانغیان در مسابقات استانی حضور می یابند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!