پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4779 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۸ |
235 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

حامد منیری یکشنبه شب در آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم جزیره کیش اظهار داشت: نمایشگاه قرآن کریم در سال جاری با شعار قرآن کتاب امید و آرامش برگزار شد که رونمایی از ۸۰ نوع آوری در آن نشان از توجه ناشران و مولفان به این کتاب آسمانی است. وی با بیان اینکه در طی ایام […]

حامد منیری یکشنبه شب در آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم جزیره کیش اظهار داشت: نمایشگاه قرآن کریم در سال جاری با شعار قرآن کتاب امید و آرامش برگزار شد که رونمایی از ۸۰ نوع آوری در آن نشان از توجه ناشران و مولفان به این کتاب آسمانی است.

وی با بیان اینکه در طی ایام برگزاری از این نمایشگاه اقشار مختلف مردم بیش از یک میلیون بازدید از آن انجام یافته است افزود: معتقدم هنر بهترین ابزاری است که در امروز می توان از آن در راستای جذب جوانان و نوجوان استفاده کرد.

یاسر شاه پیری معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این آیین با بیان اینکه توسعه فعالیت های قرآنی یکی از اهداف این معاونت است افزود: انتظار می رود با همکاری فعالان فرهنگی جزیره فعالیت های قرآنی و بهره مندی از آن در جزیره روز به روز رونق داشته باشد.

در این آیین از ۱۰۵ رکت کننده برتر مسابقات قرآن کریم جزیره کیش تجلیل شد؛ شرکت کنندگان در ۳۰ رشته از جمله صحیح ، خوانی، ترتیل ۷ تا ۱۱ سال ، ترتیل ۱۲ تا ۱۸ سال ، قرائت تقلیدی صوره ضحی زیر ۱۸ سال، حفظ ۱۶ سوره آخر قرآن کریم زیر ۱۸ سال ، حفظ ۲۸ سوره آخر قرآن کریم زیر ۱۸ سال ، حفظ سوره جمعه ، حفظ یک جز زیر ۱۸ سال حفظ جز ۳۰ زیر ۱۸ سال  مقام آورده بودند.

دیگر رشته های این مسابقات شامل حفظ جز< ۲، سه، چهار، پنج، ۶، هفت، ۱۱ و ۱۲ ، اذان زیر ۱۸ سال ، ترجمه قرآن کریم زیر ۱۸ سال ، قرآن تحقیق ، قرائت ترتیل ، اذان ، حفظ یک، ۲، سه، چهار، پنج، ۱۵ و ۲۰ جزء و حفظ کل ، ترجمه قرآن کریم  و ترجمه مفاهیم قرآن کریم  است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!