جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4827 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ |
251 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

علی حاج ملاعلی تبریزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این خسارت به تفکیک در بخش محصولات باغی ۶۳۰ میلیاردریال، محصولات زراعی۹۳۸ میلیارد ریال و در بخش دام و طیور مبلغ ۱۰۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.   وی در خصوص میزان بیمه واحدهای دامی گفت: در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیش از ۱۷۲ […]

علی حاج ملاعلی تبریزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این خسارت به تفکیک در بخش محصولات باغی ۶۳۰ میلیاردریال، محصولات زراعی۹۳۸ میلیارد ریال و در بخش دام و طیور مبلغ ۱۰۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.  

وی در خصوص میزان بیمه واحدهای دامی گفت: در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیش از ۱۷۲ هزار راس دام سبک وسنگین با ۶هزار و ۱۳۰ قرارداد بیمه گذاری زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفتند.

رئیس صندوق بیمه آذربایجان شرقی به میزان بیمه باغات اشاره کرد و گفت: برای امسال بیش از هشت هزار و ۴۰۰ هکتار از باغات در آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته و تعداد بیمه گذاران در این بخش ۱۴هزار و ۴۴۸ نفر است.

تبریزی در مورد بیمه اراضی زراعی اظهار کرد: برای امسال  بیش از ۲۷۰هزار هکتار از اراضی زراعی در استان آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است، بطوری که  تعداد ۳۱هزار و ۹۱۶  بیمه گذار محصولات خود را تحت پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قرار داده اند.

رئیس صندوق بیمه گفت: بیش از ۲۹ میلیون قطعه طیور در بانک کشاورزی آذربایجان شرقی در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰تحت پوشش بیمه درآمده به گونه ای که تعداد یکهزار و ۷۴۹ بیمه گذار، طیور خود را تحت پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قرار داده اند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!