سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4851 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ |
320 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ برخی از ائمه جماعات در منطقه اورامانات شامل شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در شمال غربی استان کرمانشاه که از مسلمانان اهل سنت هستند امروز دوشنبه با حضور در مساجد نماز عید سعید فطر را اقامه کردند. براساس اطلاعات دریافتی از خبرنگاران ایرنا در شهرستان های شمال غربی استان […]

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ برخی از ائمه جماعات در منطقه اورامانات شامل شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در شمال غربی استان کرمانشاه که از مسلمانان اهل سنت هستند امروز دوشنبه با حضور در مساجد نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.

براساس اطلاعات دریافتی از خبرنگاران ایرنا در شهرستان های شمال غربی استان کرمانشاه، نماز عید سعید فطر در برخی از مساجد و توسط ائمه جماعات اقامه شده است.

براساس این گزارش ها در این چهار شهرستان هیچکدام از امامان جمعه اقدام به اقامه نماز عید سعید فطر نکرده اند و فردا این نماز را اقامه خواهند کرد.

اورامانات در استان کرمانشاه به منطقه ای در شمال غربی این استان شامل شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اطلاق می شود که حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

در شهر کرمانشاه نیز ماموستا «عبدالرحمان مرادی» امام جمعه اهل سنت اعلام کرد که نماز عید سعید فطر فردا سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت در مسجد امام شافعی (رض) اقامه می‌شود.

اخبار رسیده از مناطق غربی استان کرمانشاه یعنی شهرستان‌های قصرشیرین و سرپل‌ذهاب نیز حاکی است که مسلمانان اهل سنت در این شهرستان نیز فردا سه‌شنبه را عید فطر اعلام کرده اند و امروز دوشنبه نماز عید سعید فطر در این شهرستان‌ها اقامه نشد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!