پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4855 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ |
300 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

محسن مزجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۵۰ دقیقه امروز در فاصله ۲۰ کیلومتری ری آباد به سمت سوداغلن حسین آباد کالپوش به وقوع پیوست. وی با بیان اینکه سرنشینان خودروی سواری سه نفر بودند، ابراز داشت: خانم ۶۵ ساله سرصحنه تصادف جان خود را از دست […]

محسن مزجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۵۰ دقیقه امروز در فاصله ۲۰ کیلومتری ری آباد به سمت سوداغلن حسین آباد کالپوش به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودروی سواری سه نفر بودند، ابراز داشت: خانم ۶۵ ساله سرصحنه تصادف جان خود را از دست داد و ۲ مصدوم حادثه نیز که یک خانم ۳۰ ساله و آقای ۶۵ ساله بودند به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل  شد.

مزجی ادامه داد: ۲ آمبولانس اورژانس و کارشناسان اعزامی از پایگاه‌‍‌های حسین آباد کالپوش و ری آباد در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه برای امدادرسانی و تسریع در انجام اقدام‌های نخستین پزشکی لازم حاضر شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود اظهار داشت: شب گذشته سیلاب گسترده‌ای سطح جاده این محور را پوشانده بود.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!