جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4861 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ |
295 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم بعد از ذکر “بسم الله الرحمن الرحیم” و جمله، “به نام خداوندی که عشق به آموختن را در جان برترین بندگانش شعله ور ساخت.” به نقل از رهبر […]

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم بعد از ذکر “بسم الله الرحمن الرحیم” و جمله، “به نام خداوندی که عشق به آموختن را در جان برترین بندگانش شعله ور ساخت.” به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی آورده است، “در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و در محور آن حرکت است.”

وی در این پیام می افزاید، آموزش و پرورش مهمترین مولفه تعالی یک کشور و معلم اصلی ترین عامل حرکت جامعه به سمت توسعه و بالندگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه این پیام آورده است، معلم، پرورش و آموزش نسلی را عهده دار است که چرخ های اقتصاد و فرهنگ فردا در دست های توانمندش به گردش در می آید و تمدن نوین اسلامی را با درایت و اندیشمندی، توانایی و هوشمندی پایه ریزی و مسیر شکوفایی فرزندان این مرزو بوم را هموار می کند.

وی می افزاید، اینجانب به عنوان خادم فرهنگیان شریف و پرتلاش کرمان، ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرزانه علامه مرتضی مطهری فرارسیدن هفته معلم را به همه همکاران ارجمندم، معلمان سختکوش، همچنین کارکنان اداری آموزش و پرورش در سراسر این استان تبریک و خداقوت می گویم.

رضایی ادامه می دهد، سلام و درود می فرستم به روح تابناک همه شهدا بویژه ۲۳۲ معلم شهید استان کرمان از جمله مدیرکل شهید حجت الاسلام علی ایرانمنش و ادای احترام می کنم به پیشگاه همه معلمان فرهیخته و پیشکسوت که سرمایه های ارزشمند و گنجینه های طلایی تجربه و علم و فن هستند.

وی در پایان آورده است، یاد می کنم از سردار مدرسه سازی استان کرمان پهلوان عطا احمدی خیر نیک اندیش و عارف مسلک و بزرگ معلمی که از کلاس درسش می توان بسیار آموخت و یاد می کنم از همه معلمانی که سال گذشته در چنین روزهایی سر کلاس درس حاضر بودند و امسال روی در نقاب خاک دارند، بویژه همه معلمانی که جان خود را در اثر بیماری کرونا از دست دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه می افزاید، با ارادت تمام سلام به همه معلمانی که جلوه های ویژه ای از عشق و ایثار را در زیست بوم کرونا خلق کردند و همچنان با وجود همه تنگناها و مشکلات باز هم امیدوارانه، با وجدان بیدار و باانگیزه ای مثال زدنی سر کلاس درس حاضر می شوند و در راستای تحقق عدالت محوری، کیفیت بخشی و تربیت تمام ساحتی می کوشند.

وی همچنین می نگارد، در پایان یاد می کنم از معلمی که در مکتبش درس شهامت و شجاعت، غیرت و وطن پرستی، ولایت مداری و جهاد آموختیم، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که امیدوارم بتوانیم در راستای ترویج مکتبش بکوشیم. امید است معلمان با روحیه جهادی و انقلابی که تا به حال داشته اند در مسیر حفظ دستاوردها و ارزش های نظام بکوشند تا همه در کنار هم، با همدلی و احساس مسئولیت بتوانیم آینده ای روشن برای سرزمینمان رقم بزنیم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!