پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5031 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ |
102 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

خبرورزشی – اولین بازی تیم ملی امید در بازی های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند ۱۱ خرداد در برابر قطر خواهد بود و به همین خاطر مهدی مهدوی کیا با برپایی اردوی آماده سازی تیم در دوحه پیش از حضور در تاشکند مخالفت کرد و حال قرار است تیم امید پیش از حضور […]

خبرورزشی –

اولین بازی تیم ملی امید در بازی های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند ۱۱ خرداد در برابر قطر خواهد بود و به همین خاطر مهدی مهدوی کیا با برپایی اردوی آماده سازی تیم در دوحه پیش از حضور در تاشکند مخالفت کرد و حال قرار است تیم امید پیش از حضور در تاشکند اردوی کوتاه مدت در یکی از کشورهای خارجی داشته باشد و بعد از برگزاری یکی دو بازی دوستانه راهی تاشکند و برای بازی با قطر آماده شود.

تیم ملی امید که فروردین ماه در دو مقطع اردوی تدارکاتی برپا کرد و سه بازی دوستانه با تیم های نساجی – پرسپولیس و گل گهر انجام داد در اردیبهشت ماه برنامه ای نخواهد داشت و این برای همکاری تیم ملی امید با باشگاه ها برای در اختیار داشتن بازیکنان است اما مهدی مهدوی کیا انتظار دارد بعد از پایان بازی های هفته بیست و هشتم بازیکنان تیم ملی امید را در اختیار بگیرد و تیم را تا پیش از بازی با قطر به اردوی شبانه روزی ببرد. هنوز زمان برپایی دقیق اردوی تیم ملی امید و اینکه با کدام کشور بازی دوستانه انجام می دهد، مشخص نشده است.

تیم ملی امید با بازیکنان زیر ۲۱ سال در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند حاضر می شود تا این بازیکنان برای حضور در دوره بعدی بازی ها که ورودی المپیک خواهد بود، آماده شوند. به تازگی محمد محمدی، سرپرست تیم ملی امید هم از سمت خود استعفاء کرده که با این استعفاء موافقت شده است و قرار است در روزهای آتی سرپرست جدید تیم ملی امید معرفی شود. برنامه بازی های تیم امید در مرحله گروهی از این قرار است:

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!