چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5054 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ |
96 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

« قدیر سهرابی » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رویداد که با مشارکت مرکز رشد و باشگاه پژوهشگران جوان واحد خمین برگزار شد،۱۹ ایده خلاقانه در این رویداد  ارایه و سه اثر برتر در هر موضوع انتخاب شد. وی توضیح داد: ایده‌های برگزیده از حمایت‌های دانشگاه آزاد خمین نظیر استقرار […]

« قدیر سهرابی » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رویداد که با مشارکت مرکز رشد و باشگاه پژوهشگران جوان واحد خمین برگزار شد،۱۹ ایده خلاقانه در این رویداد  ارایه و سه اثر برتر در هر موضوع انتخاب شد.

وی توضیح داد: ایده‌های برگزیده از حمایت‌های دانشگاه آزاد خمین نظیر استقرار در مرکز رشد دانشگاه ، استفاده رایگان از دفتر اداری و آزمایشگاه تا تولید محصول و تجاری سازی بهره مند می‌شوند.

سهرابی ، پرورش قدرت خلاقیت و ایده پردازی، توسعه کسب و کار مبتنی بر فناوری، حمایت از ایده های فناورانه و نوآورانه و تبدیل این ایده ها به محصولات مورد نیاز با توان رقابت  با محصولات خارجی را از اهداف رویداد ایده آرا بیان کرد. 

وی با اشاره به اینکه بستر ایده‌های خلاقانه و دانش بنیان در دانشگاه است، افزود:  مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین از سال ۱۳۹۴ تاکنون فعالیت خود را در راستای شناسایی و جذب ایده های خلاقانه آغاز کرده است.

مدیر مرکز رشد دانشگاه ازاد اسلامی واحد خمین گفت: این مرکز موفق شده از بین ایده‌های ارائه شده، چهار شرکت فناور و دانش بنیان را در دانشگاه راه اندازی و شماری محصول فناورانه و دانش بنیان را تولید کند.

خمین در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان دارای دانشگاه پیام نور، آزاد، علوم پزشکی و علوم قرآنی است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!