جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5056 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ |
105 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

حجت‌الاسلام عزیز صابر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم جزء‌خوانی و تفسیر موضوعی قرآن در ماه مبارک رمضان، همه روزه در موسسات، خانه های قرآنی، مساجد و حسینه های با هماهنگی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد. وی گفت: مراسم جزءخوانی قرآن علاوه بر موسسات و خانه‌های […]

حجت‌الاسلام عزیز صابر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم جزء‌خوانی و تفسیر موضوعی قرآن در ماه مبارک رمضان، همه روزه در موسسات، خانه های قرآنی، مساجد و حسینه های با هماهنگی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

وی گفت: مراسم جزءخوانی قرآن علاوه بر موسسات و خانه‌های قرآنی، به صورت متمرکز در مصلای امام خمینی (ره) اردبیل در قالب قرائت و تفسیر موضوعی آیات قرآن هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر برگزار و به صورت زنده از شبکه سبلان و رادیو اردبیل برای استفاده عموم پخش شد.

حجت‌الاسلام صابر به اهمیت تبیین و تفسیر آیات قرآنی در روشنگری اذهان عمومی جامعه اشاره کرد و افزود: قرآن کریم پاسخگوی پرسش‌ها و نیازهای انسان بوده و هر آنچه بشر برای پیمودن راه قرب الهی نیازمند باشد را بیان کرده و در این میان دست یافتن به پاسخ این پرسش‌ها با شیوه تفسیر موضوعی قرآن امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: با تفسیر موضوعی قرآن، دیدگاه‌های قرآن به گونه‌ای جامع در خصوص اساسی‌ترین مسائل موردنیاز بشر برای همگان روشن شده و نیازهای فکری و عملی بشر کنونی رفع می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل خاطرنشان کرد: در مراسمی که پس از ماه رمضان برگزار می‌شود، از قاریان، مرتلین و مجریان مراسم جزءخوانی قرآن از سوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تجلیل خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!