پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5064 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ |
80 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم ، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به همراه چند از مسوولان استانی و شهرستانی با حضور ر ۲ مدرسه سنندج و اهدای شاخه های گل، روز معلم را به معلمان خدوم تبریک گفته و از زحمات فرهنگیان تجلیل کرد. در این بازدید مسوولان ابتدا […]

به گزارش ایرنا، به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم ، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به همراه چند از مسوولان استانی و شهرستانی با حضور ر ۲ مدرسه سنندج و اهدای شاخه های گل، روز معلم را به معلمان خدوم تبریک گفته و از زحمات فرهنگیان تجلیل کرد.

در این بازدید مسوولان ابتدا در کلاس‌های درس این ۲ آموزشگاه حضور یافته و در جمع دانش آموزان با اهدای شاخه های گل از زحمات معلمان تجلیل کردند ودر ادامه نشست صمیمی با مدیر، معلمان و عوامل آموزشی و اجرایی آموزشگاه‌ها در دفتر مدارس برگزار و با اهدای لوح سپاس از زحمات معلمان مدارس به نمایندگی از معلمان استان تقدیر شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این نشست به خدمات آموزش و پرورش و معلمان استان در۲ سال گذشته و در زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: کرونا یک امتحان بزرگ برای عرصه تعلیم و تربیت بود و آموزش و پرورش در راستای رسالت سنگین خود به خوبی عمل کرد.

هاشم ناظمی جلالی شروع بکار مدارس از ۱۴ فروردین، استقبال اولیا و دانش آموزان از آموزش حضوری را نشان دهنده قدرشناسی از جایگاه آموزش و پرورش و معلمان عنوان کرد و افزود: با هدایت معلمان، آموزش مجازی دانش آموزان در ایام کرونا به خوبی انجام و آموزش هیچ گاه تعطیل نشد .

وی با بیان اینکه امروز ب خود واجب دانستیم به نمایندگی در چند مدرسه حضور یافته و از زحمات معلمان تقدیر کنیم، و همه ما قدردان تلاش معلمان هستیم و امیدواریم حاصل و نتیجه این زحمات رشد و بالندگی دانش آموزان باشد.

برنامه امتحانات داخلی دوره دوم متوسطه در نوبت خردادماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان گفت: امتحانات داخلی پایه ها و رشته های مختلف دوره متوسطه روزانه و بزرگسالان وآموزش از راه دور و داوطلبان آزاد در تمام شاخه ها (نظری، فنی وحرفه ای و کاردانش) از اول خرداد شروع و حداکثر تا ۲۴ خرداد۱۴۰۱ ادامه دارد.

طالب رستمی افزود: به منظور اتخاذ وحدت رویه و برگزاری مطلوب امتحانات در سراسر استان، امتحانات داخلی پایه‌ها و رشته‌های مختلف دوره متوسطه روزانه و بزرگسالان وآموزش از راه دور و داوطلبان آزاد در تمام شاخه ها (نظری، فنی وحرفه ای و کاردانش) از اول خرداد  شروع و حداکثر تا ۲۴ خرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کلاس های درس الزماً تاپایان اردیبهشت دایر است، گفت: برگزاری امتحانات داخلی در روزهای پنج شنبه بلامانع است.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش‌‍ آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰واحد آموزشی تحصیل می کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!