جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5113 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ |
325 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی به حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی  لزوم حمایت بیمه پایه و تکمیلی در بحث پرداخت هزینه خدمات روانشناسی تذکر داد. متن کامل نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر کار به شرح زیر است. خلاصه تذکر: لزوم حمایت بیمه […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی به حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی  لزوم حمایت بیمه پایه و تکمیلی در بحث پرداخت هزینه خدمات روانشناسی تذکر داد.

متن کامل نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر کار به شرح زیر است.

خلاصه تذکر: لزوم حمایت بیمه پایه و تکمیلی در بحث پرداخت هزینه خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای برای گروه‌های هدف با توجه به بند «ج» ماده ۱۰۲ قانون برنامه ششم توسعه

شرح تذکر: جناب آقای وزیر

با توجه به بند «ج» ماده ۱۰۲ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه در خصوص برخورداری خدمات مشاوره و روانشناسی از تسهیلات و مزایای بیمه‌های پایه و تکمیلی در حمایت از گروه‌های هدف، متأسفانه تا کنون هیچگونه حمایت بیمه‌ای علیرغم تأکید قانون صورت نگرفته و این در حالی است که سلامت روان موضوع بسیار مهمی برای یک جامعه محسوب می‌شود که عدم درمان به موقع آن می‌تواند آسیب‌ها و زیان‌هایی به فرد بیمار و جامعه وارد سازد که بعدها با صرف هزینه‌های بسیار زیاد هم قابل جبران نخواهد بود.

لذا ضروریست نسبت به حمایت بیمه پایه و تکمیلی در بحث خدمات روانشناسی و مشاوره با توجه به تأکید قانون، در همان ابتدا برای درمان این گروه‌ها که غالباً کودکان و نوجوانان، مشاوره جهت ازدواج جوانان و یا حتی در موضوعاتی مانند توانبخشی، افسردگی و همچنین بحث درمان و بازپروری افراد گرفتار به اعتیاد که به نوعی بیمار شناخته می‌شوند در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

 


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!