جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5142 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ |
86 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، نتایج جدیدترین نظرسنجی‌های روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» و شبکه «ای بی سی نیوز» نشان می‌دهد که ۴۷ درصد از مردم آمریکا از عملکرد بایدن در موضوع جنگ اوکراین ناراضی هستند و تنها ۴۲ درصد از وی در این زمینه رضایت دارند. بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، طبق […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، نتایج جدیدترین نظرسنجی‌های روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» و شبکه «ای بی سی نیوز» نشان می‌دهد که ۴۷ درصد از مردم آمریکا از عملکرد بایدن در موضوع جنگ اوکراین ناراضی هستند و تنها ۴۲ درصد از وی در این زمینه رضایت دارند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، طبق نتایج نظرسنجی انجام شده بیش از ۴۰ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی قویاً از عملکرد بایدن ناراضی بودند و پایین‌ترین میزان محبوبیت بایدن در زمینه موضوع تورم بود که در آن ۶۸ درصد از آمریکایی‌ها گفتند که از عملکرد وی ناراضی هستند و تنها ۲۸ درصد از عملکرد وی رضایت داشتند.

نتایج نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۹ نفر از هر ۱۰ آمریکایی نگران نرخ تورم در ایالات متحده هستند که در ماههای اخیر به رقمی رسیده که در ۴۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

بر اساس این گزارش، نیمی از آمریکایی‌ها یا همان ۵۰ درصد از آن‌ها تأکید کردند که به حزب جمهوری‌خواه برای آنکه عملکرد بهتری در زمینه اقتصاد و به ویژه رفع تورم ایفا کند، اعتماد بیشتری دارند.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی مشترک واشنگتن‌پست و ای بی سی نیوز در بین یکهزار بزرگسال آمریکایی در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۸ آوریل (چهارم تا هشتم اردیبهشت ماه) برگزار شده است. اوایل ماه آوریل (ماه گذشته میلادی)، شبکه آمریکایی سی ان ان گزارش کرد که میزان محبوبیت بایدن در یک سال و سه ماهی که بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا برگزیده شده است، در مقایسه با رؤسای جمهور قبلی این کشور، به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

هفته گذشته، ، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اتمام بودجه در نظر گرفته شده برای اوکراینی‌ها گفت، دو بسته به کنگره ارائه کرده که تداوم ارسال تسلیحات و کمک‌های اقتصادی به اوکراین را میسر می‌کند.

او تأکید کرد باید تسلیحات و مهمات و تجهیزات نظامی برای اوکراین فرستاده شود تا آن‌ها به جنگیدن ادامه دهند و بسیار حیاتی است که کنگره این تأمین بودجه ۳۳ میلیارد دلاری را در اسرع وقت تصویب کند زیرا آمریکا تا زمانی که جنگ در اوکراین ادامه دارد، به ارسال تسلیحات ادامه خواهد داد.

از زمان آغاز درگیری‌ها در اوکراین، آمریکا و متحدانش تحریم‌های سنگینی را علیه روسیه اعمال کرده و از سوی دیگر کمک‌های مالی و تسلیحاتی متعددی به اوکراینی‌ها داشته‌اند. با این حال توقیف دارایی روس‌ها و ارسال آن به اوکراین در قالب کمک‌های نظامی، در این زمینه بی‌سابقه است.

خ


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!