شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5287 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ |
123 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ افسران اداره پلیس شهرستان “پرنس ویلیام” (PWCPD) “جاناتان جورج اسکوچیک” ۳۳ساله را پس از اینکه کارآگاهان در ۶ آوریل از اتهامات جدی متعددی که علیه وی مطرح شده بود مطلع شدند، دستگیر کردند. “newsweek” در این باره نوشت, گفته می‌شود که تجاوز به دختران در مدرسه ابتدایی “جان جنکینز” بین ماه‌های مارس […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ افسران اداره پلیس شهرستان “پرنس ویلیام” (PWCPD) “جاناتان جورج اسکوچیک” ۳۳ساله را پس از اینکه کارآگاهان در ۶ آوریل از اتهامات جدی متعددی که علیه وی مطرح شده بود مطلع شدند، دستگیر کردند.

“newsweek” در این باره نوشت, گفته می‌شود که تجاوز به دختران در مدرسه ابتدایی “جان جنکینز” بین ماه‌های مارس و آوریل امسال رخ داده است. در زمان وقوع این حوادث، او کارمند مدارس دولتی پرنس ویلیام (PWCPS) بوده است.

در تحقیقات انجام‌شده کارآگاهان در مجموع چهار قربانی را که همگی دختران ۸ساله بودند، شناسایی کردند. پلیس گفت اسکوچیک در ۱۵ آوریل دستگیر شد و به چهار مورد تجاوز جنسی و چهار مورد آزار‌ و اذیت جنسی متهم شد.

طبق قانون ایالت “ویرجینیا”، جنایات جنسی تشدیدشده یک جرم جنایتکارانه است که مجازات آن حداقل از یک سال و حداکثر ۲۰ سال و همچنین جریمه بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار دارد. بسته به شدت سوء‌استفاده جنسی، فردی که به‌خاطر استفاده از آزادی‌های ناشایست توسط سرپرست مجرم شناخته می‌شود، می‌تواند با جنایات کلاس ۵ یا ۶ مواجه شود.

در ویرجینیا، یک جنایت کلاس ۵ می‌تواند منجر به حبس حداقل یک سال و حداکثر ۱۰ سال و جریمه بیش از ۲۵۰۰ دلار شود.

تجاور و آزار و اذیت جنسی علیه کودکان در ایالات متحده موضوعی است که سالانه ده‌ها هزار قربانی دارد و “شبکه ملی تجاوز، سوء‌استفاده و مبارزه” در آمریکا تخمین می‌زند که هر ۹ دقیقه یک بار ادعای سوء‌استفاده جنسی از کودکان مطرح می‌شود.

بر اساس نظرسنجی بدرفتاری با کودکان که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توسط بسیاری از مراکز خدمات حمایت از کودکان ایالات متحده انجام شده است، ۵۷۳۲۹ کودک زیر سن قانونی در سال ۲۰۱۶ قربانی آزار جنسی شدند.

انتهای پیام/+

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!