جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5328 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ |
98 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

حسین فرجی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون استخدامی از فردا سه‌شنبه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به آدرس https://sanjesh.org، قرار خواهد گرفت. وی با بیان اینکه هفت هزار و ۸۳ نفر در استان برای تصدی ۳۲۶ شغل در آموزش و پرورش خراسان شمالی رقابت می کنند افزود: نهمین آزمون استخدامی […]

حسین فرجی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون استخدامی از فردا سه‌شنبه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به آدرس https://sanjesh.org، قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هفت هزار و ۸۳ نفر در استان برای تصدی ۳۲۶ شغل در آموزش و پرورش خراسان شمالی رقابت می کنند افزود: نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ۷۴ درصد از شرکت کنندگان در این آزمون معادل پنج هزار و ۲۵۲ نفر از آنان زن و مابقی مرد هستند افزود: این آزمون در چهار شهر استان شامل بجنورد، شیروان، اسفراین و آشخانه برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی افزود: ۳۸۹ نفر از طریق آزمون استخدامی در دستگاه های اجرایی استان جذب می‌شوند که بیشترین آن در آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه در این استان ۱۳ دستگاه اجرایی مجوز استخدامی دارند افزود: در این آزمون، آموزش و پرورش با ۳۲۶ نفر بیشترین سهم را در جذب نیرو به خود اختصاص داده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: این آزمون در ۲ مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست مختص آموزش و پرورش و در مرحله دوم متقاضیان جذب در سایر دستگاه ها با هم رقابت می کنند.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سالی ۲ بار برگزار می شود.

۲۴ دستگاه اجرایی خراسان شمالی مشمول بودجه استانی اند که چهار هزار و ۵۶۷ پست سازمانی برای آنها تعریف شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!