پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5384 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ |
225 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

اپیک گیمز( توسعه دهنده و ناشر بازی ویدئویی) رابطه پر تنشی با دو شرکت گوگل و اپل در چندسال گذشته داشته است. براساس گزارش‌ها، این شرکت تلاش کرد تا کاهش درآمدی که اپ استور و گوگل پلی از خرید‌های درون برنامه‌ای دریافت می‌کنند را برطرف کند. اما برخی از بازی‌ها همچون Fortnite هنوز کاهش در […]

اپیک گیمز( توسعه دهنده و ناشر بازی ویدئویی) رابطه پر تنشی با دو شرکت گوگل و اپل در چندسال گذشته داشته است. براساس گزارش‌ها، این شرکت تلاش کرد تا کاهش درآمدی که اپ استور و گوگل پلی از خرید‌های درون برنامه‌ای دریافت می‌کنند را برطرف کند. اما برخی از بازی‌ها همچون Fortnite هنوز کاهش در آمد نداشته‌اند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که پلتفرم موسیقی Bandcamp نیز وارد این درگیری‌ها شده است. Bandcamp یک پلتفرم موسیقی است که عمدتاً برای هنرمندان مستقل در نظر گرفته شده تا موسیقی خود را توزیع کنند. این برنامه شبیه iTunes است که در ماه گذشته توسط Epic Games خریداری شد.
به نظر می‌رسد این اولین چالش قانونی در برابر الزامات صورت‌حساب Google Play باشد، زیرا اکثر برنامه‌ها و سرویس‌های دیگر یا تغییر را انجام می‌دهند یا امکان خرید موارد را در برنامه‌های Android خود حذف می‌کنند.  براساس گزارش‌ها، گوگل در حال آزمایش چند برنامه از جمله Spotify است که به برخی از برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا زمانی که صورت‌حساب Play هنوز یک گزینه است، سیستم‌های پرداخت شخصی خودشان را حفظ کنند.

یکی از سخنگویان گوگل در بیانیه‌ای به توسعه دهندگان گفت: “این یک ادعای بی اساس دیگر توسط Epic است که اکنون از برنامه Bandcamp برای ادامه تلاش خود و اجتناب از پرداخت برای ارزشی که Google Play ارائه می‌دهد استفاده می‌کند. ما بیش از ۱۸ ماه در مورد خط‌مشی پرداخت گوگل پلی شفاف بوده‌ایم و همانطور که Epic می‌داند، Bandcamp از طریق برنامه Play’s Media Experience فقط ۱۰% واجد شرایط دریافت هزینه خدمات است .
بیشتر بخوانید

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید