پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5386 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ |
234 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

لیگ سری آ ایتالیا یکی از محبوب‌ترین لیگ‌های ورزش فوتبال در جهان است، اما به نظر می‌رسد نحوه تماشای مسابقات این لیگ از سوی طرفداران در حال تغییر و تحول است؛ زیرا گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد که دسته برتر فوتبال ایتالیا وارد دنیای متاورس می‌شود. بر اساس گزارش رویترز، بازی دو تیم این لیگ یعنی […]

لیگ سری آ ایتالیا یکی از محبوب‌ترین لیگ‌های ورزش فوتبال در جهان است، اما به نظر می‌رسد نحوه تماشای مسابقات این لیگ از سوی طرفداران در حال تغییر و تحول است؛ زیرا گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد که دسته برتر فوتبال ایتالیا وارد دنیای متاورس می‌شود.
بر اساس گزارش رویترز، بازی دو تیم این لیگ یعنی میلان و فیورنتینا در روز یکشنبه در استادیوم معروف سن سیرو، اولین بازی فوتبالی خواهد بود که در آن هواداران از آفریقا و خاورمیانه می‌توانند آن را از «اتاق سری آ در متاورس نمسیس» تماشا کنند.

متاورس یک اصطلاح گسترده است و به طور کلی به محیط‌های مشترک دنیای مجازی اشاره دارد که افراد می‌توانند از طریق اینترنت به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این اصطلاح می‌تواند به فضا‌های دیجیتالی اشاره داشته باشد که با استفاده از واقعیت مجازی (VR) یا واقعیت افزوده (AR) شباهت بیشتری به دنیای واقعی پیدا می‌کنند.
در طول مسابقه مذکور، کاربران می‌توانند با ویژگی‌های مختلف موجود در اتاق، در بازی تعامل داشته باشند.
لوئیجی دی سیروو مدیرعامل سری آ می‌گوید: ما انتخاب کرده‌ایم که اولین لیگی باشیم که یک مسابقه فوتبال را در دنیای متاورس پخش می‌کند، چراکه بر این باور هستیم که مرز نوآوری در فناوری برای لیگ مدرنی مانند سری آ بسیار مهم است. خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) به دلیل استقبال ویژه از تحولات جدید، یک منطقه استراتژیک برای ما محسوب می‌شود.
بیشتر بخوانید
 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید