یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-12
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 54280 |
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ |
109 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گفته متا، فیسبوک بیش از ۲۵ میلیون محتوا را از آغاز شیوع کرونا حذف کرده است. اما شرکت فیسبوک دیروز اعلام کرد که می‌خواهد سیاست هایش درباره انتشار محتوا درباره کرونا را تغییر دهد. این شرکت می‌خواهد به جای حذف کامل پست‌های مرتبط با کرونا، آن‌ها را برچسب بزند یا رتبه آن‌ها را پایین […]

به گفته متا، فیسبوک بیش از ۲۵ میلیون محتوا را از آغاز شیوع کرونا حذف کرده است. اما شرکت فیسبوک دیروز اعلام کرد که می‌خواهد سیاست هایش درباره انتشار محتوا درباره کرونا را تغییر دهد. این شرکت می‌خواهد به جای حذف کامل پست‌های مرتبط با کرونا، آن‌ها را برچسب بزند یا رتبه آن‌ها را پایین بیاورد.
البته فیسبوک هنوز در حال بررسی این اقدام است و از هیئت نظارت مستقل خودش درباره اصلاح این سیاست‌ها مشاوره خواسته است.
به گفته نیک کلگ (nick clegg) رئیس امور جهانی فیسبوک، این شرکت می‌خواهد این تغییرات را اجرایی کند، زیرا بسیاری از کشور‌ها می‌خواهند به زندگی عادی برگردند. اما برای مطمئن شدن، فیسبوک از هیئت نظارت خود خواسته تا در این مورد، به این شرکت کمک کند.
فیسبوک سیاست خود در مورد اطلاعات نادرست را در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی با همه گیری ویروس کرونا تغییر داد. این تغییرات شامل حذف ادعا‌های نادرست در مورد اثربخشی ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و قابلیت انتقال ویروس طراحی شده بود. همچنین در اواخر آن سال، هنگامی که واکسیناسیون کرونا آغاز شد، فیسبوک سیاست خود را برای حذف اطلاعات نادرست درباره واکسن‌ها، به روز کرد.

دستورالعمل‌های تعدیل محتوای فیسبوک مدت‌ها است که بحث‌برانگیز شده و حتی در سال‌های اخیر، این شرکت به محدود کردن آزادی بیان متهم شده است.
بیشتر بخوانید

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید