پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5432 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ |
129 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

پیمان رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو طی ۱۷ روز در ارومیه برگزار شده و ۱۹ بازیکن تیم ملی زیر نظر «محمد وکیلی» تمرینات خود را پیگیری خواهندکرد. وی گفت: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ۶ اردیبهشت از اردوی برون مرزی ایتالیا و ترکیه بازگشته و اردوی ارومیه، […]

پیمان رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو طی ۱۷ روز در ارومیه برگزار شده و ۱۹ بازیکن تیم ملی زیر نظر «محمد وکیلی» تمرینات خود را پیگیری خواهندکرد.
وی گفت: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ۶ اردیبهشت از اردوی برون مرزی ایتالیا و ترکیه بازگشته و اردوی ارومیه، هشتمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات نوجوانان زیر ۱۸ سال آسیاست.
رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این اردو علاوه بر بازیکنان دعوت شده به اردو، چند بازیکن مستعد و توانمند ارومیه‌ای جهت ارزیابی از سوی سرمربی و کادرفنی تیم ملی در تمرینات حضور خواهند یافت.
رضایی اضافه کرد: محمد بوژمهرانی، عمران گوگ‌جیلی، سامان بهاالدینی، سام مرادی، سیدمرتضی طباطبایی، محمد مانی علیخانی، ماهان برزکار، امید سقلی، مرتضی نریمانی، سیدحسین زمانی، سیدمتین حسینی، محمدرضا آل‌‍‌جلیل، ابوالفضل مهدیان، ‌طاها بهبودنیا، امیرعلی دولتی، دانیال کسعلی‌نژاد، رضا عزیزی، آرین محمودی‌نژاد و حامد شمسینی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند که زیر نظر «محمد وکیلی» به عنوان سرمربی، «حمید جعفرزاده»، «آرش صادقیانی»، «امان نظردوجی» و «حسام ناییجی» به عنوان مربی، «محمد معین وکیلی» به عنوان آنالیزور، «محمدمهدی آذرمهری» به عنوان ماساژور و «حسین سلیمانی» به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارند.
تیم ملی والیبال نوجوانان خود را برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر ۱۸ سال پسر آسیا که از ۲۴ تا ۳۱ مرداد به میزبانی ایران برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!