پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5466 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ |
110 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

هادی اسدی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:عملیات آسفالت این مسیر به طول ۱۹ کیلومتر از ۲۰ فروردین آغاز شده و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی  داشته است. وی ادامه داد: با توجه به بارندگی شدید روزهای گذشته عملیات اجرای روکش آسفالت چند روز متوقف شده و پس از مساعد شدن شرایط آب و هوایی […]

هادی اسدی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:عملیات آسفالت این مسیر به طول ۱۹ کیلومتر از ۲۰ فروردین آغاز شده و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی  داشته است.
وی ادامه داد: با توجه به بارندگی شدید روزهای گذشته عملیات اجرای روکش آسفالت چند روز متوقف شده و پس از مساعد شدن شرایط آب و هوایی کار دوباره آغاز خواهد شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فیروزکوه ادامه داد: بارندگی شدید منجر به بروز سیل در محدوده سرانزا و سرخدشت شد و سیلاب و گل و لای وارد جاده شد که در کمترین زمان پاکسازی آثار سیلاب توسط عوامل این اداره صورت گرفت وخسارت دیگری به راه وارد نشده است.
اسدی با اشاره به اقدامات انجام شده از ابتدای سال ۱۴۰۱، توضیح  داد: ایمن سازی راه های حوزه استحفاظی در دستور کار این اداره قرار داشته که شامل؛ آشکار سازی نقاط حادثه خیز با نصب تابلوهای اطلاعاتی فسفری،نصب تابلو و علائم  اخطاری، انتظامی ،نصب چراغ چشمک زن،نصب تجهیزات ایمنی(بشکه ایمنی و کاشن تانک ) نصب چراغ چشمک زن، خط کشی، تعمیر و مرمت حفاظ های فلزی تصادفی تاکنون توسط این اداره  انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فیروز کوه با اشاره به سایر اقدامات اظهار داشت:شانه سازی جاده ،تسطیح ،رگلاژ و اصلاح قنو در راه های روستایی اجراشد.
اسدی ادامه داد: لکه گیری و چاله پرکنی با آسفالت گرم راه ها در محور ارجمند و  برخی راه های روستایی اجرایی شده و مابقی راه های روستایی نیز اجرا می شود
وی با اشاره به پروژه روکش آسفالت محور روستایی کتالان، اظهار  داشت:اعتباری در حدود ۱۵ میلیارد تومان  به این پروژه تخصیص داده شده ودر مرحله برگزاری مناقصه است. 
وی با بیان اینکه شهرستان فیروز کوه  بیشترین راه ها را در سطح استان تهران دارد، توضیح داد: تعمیر و آماده سازی ماشین آلات و تجهیزات برای ارائه خدمات مطلوبتر برای ما در اولویت قرار دارد.
اسدی باتقدیر از سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرستان های فیروز کوه و دماوند و ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروز کوه، اظهار داشت: با پیگیری مسئولان اعتبارات خوبی برای ساماندهی و رسیدگی به وضعیت راه‌های شهرستان تخصیص داده شده است.
وی افزود: راه‌های روستایی شهرستان نیز شرایط مناسبی ندارد و برای بازسازی نیاز به تخصیص اعتبار دارد.
شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف در شرق پایتخت قرار  دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!