جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5639 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ |
283 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این فیلم ها عبارت از: شبکه یک سیمافیلم سینمایی «خواستگاری» به کارگردانی «مهدی فخیم زاده»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۶ پخش خواهد شد. در این فیلم پیرمردی با داشتن چندین فرزند و نوه بر اثر تشویق دوستان تصمیم می‌گیرد پس از سی سال که از فوت همسرش گذشته از نو […]

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این فیلم ها عبارت از:
شبکه یک سیمافیلم سینمایی «خواستگاری» به کارگردانی «مهدی فخیم زاده»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.
در این فیلم پیرمردی با داشتن چندین فرزند و نوه بر اثر تشویق دوستان تصمیم می‌گیرد پس از سی سال که از فوت همسرش گذشته از نو ازدواج کند.
زنده یاد هادی اسلامی، ثریا قاسمی، و اسماعیل محرابی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.**************************************************فیلم سینمایی «زندانی‌ها» به کارگردانی «مسعود ده نمکی»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت پخش خواهد شد.این فیلم درباره طا‌ها دانشجوی الهیات است که برای نوشتن پایان نامه خود، دو زندانی را با گذاشتن سند آزاد می‌کند. غافل از آن که آن‌ها دنبال نقشه‌ای دیگر هستند.
هدایت هاشمی، بهنام تشکر، هومن برق نورد، بهنوش بختیاری، بهاره افشاری و برزو ارجمند در فیلم سینمایی «زندانی‌ها» هنرنمایی کرده اند.**************************************************فیلم سینمایی «بشارت منجی» به کارگردانی «نادر طالب زاده»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.
«بشارت منجی»، قصه حضرت مسیح (ع) است. حضرت مسیح منجی یهود بود.
احمد سلیمان‌نیا، ولی‌الله مؤمنی، سیروس اسنقی و فتحعلی اویسی در فیلم سینمایی «بشارت منجی» هنرنمایی کرده اند.**************************************************فیلم سینمایی «عفو عادلانه» به کارگردانی «دستین دنیل کرتون»، پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۲۳:۱۵ از این شبکه پخش خواهد شد.در خلاصه داستان فیلم با بازی مایکل بی. جردن، جیمی فاکس، بری لارسون و اوشی جکسون جونیور آمده است: در آمریکا مردی سیاه پوست که در جنگل درخت‌ها را قطع کرده و در کامیونش بار می‌زند، به جرم قتل یک سفید پوست، دستگیر می‌شود و ادامه داستان.
**************************************************فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.
این فیلم درباره‌ی بادیگاردی است به‌نام حیدر؛ که وظیفه‌ی حفاظت از مسئولان بلندپایه کشور را برعهده دارد.
در این فیلم پرویز پرستویی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان ایفای نقش کرده‌اند.************************************************** شبکه دو سیمافیلم سینمایی «ایوان شگفت انگیز» به کارگردانی «تیا شاروک»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۶ صبح از این شبکه پخش می‌شود.داستان این فیلم با بازی سم راک ول، برایان کرانستون و فیلیپا سو؛ درباره ایوان گوریلی است که به عنوان ستاره سیرک، سال‌ها در سیرکی مشغول به کار بوده است. سیرک روز‌های سخت و کم مخاطبی را طی می‌کند، به همین دلیل صاحب سیرک (مک) بچه فیلی به نام روبی را به سیرک می‌آورد تا سیرک به روز‌های اوجش بازگردد.
**************************************************فیلم سینمایی جدید «۱۰ روز بدون مادر» به کارگردانی «لادوویک برنارد»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۷:۱۵ پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی فرانک دوبوسک، آئوره آتیکا و آلیس دیوید خواهیم دید: آنتوان و ایزابل زن و شوهری چهل و چند ساله اند که بیش از ۱۵ سال از ازدواجشان می‌گذرد. آن‌ها چهار فرزند دارند و به علت مشغله زیاد آنتوان، تمام مسئولیت بچه‌ها به دوش ایزابل افتاده است و ادامه ماجرا.
**************************************************فیلم سینمایی «رابطه» به کارگردانی «پوران درخشنده»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد پخش می‌شود.
این فیلم داستان پسری به نام ناصر است که نوجوانی ناشنوا و لال است و قادر به ایجاد رابطه با اطرافیان خود نیست.
زنده یاد پرویز پورحسینی، زنده یاد خسرو شکیبایی و پوراندخت مهیمن در فیلم سینمایی «رابطه» هنرنمایی کرده اند.*************************************************فیلم سینمایی «جورج کنجکاو» به کارگردانی «میشل لاباش»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۸ پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی مکس میتلمن، رینو رومانو، آدرینه باربیو آمده است: تِد به همراه میمون کوچک و باهوشی به نام جورج به مزرعه دختر عموی تد، جینی، سفر می‌کنند تا در نبود او به همراه امت، کارگر مزرعه، از حیوانات مراقب کنند.
**************************************************فیلم تلویزیونی «کودک ۵۰ ساله» به کارگردانی «عباس شوقی»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۷:۱۵ از این شبکه پخش خواهد شد.
داستان این فیلم درباره پژمان، نوجوانی بی ادب و سر به هواست که صحبت‌های پدر و مادر و مدیر و معلمانش هیچ تاثیری در تغییر رویه او ندارد و ادامه ماجرا.
مهدی صبایی، مجید مشیری، شهرام عبدلی و ساغر عزیزی در فیلم تلویزیونی «کودک ۵۰ ساله» بازی کرده اند.**************************************************فیلم سینمایی «معاف از مالیات» به کارگردانی «محمد حمیدی»، پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد پخش خواهد شد.داستان این فیلم با بازی جیلس لیلوچه، مالیک بنتال‌ها و سابرینا اوئازانی؛ درباره فرِد بارتل مدیر یک شرکت تبلیغاتی است که برای فرار از پرداخت مالیات مدعی شده که شرکتش در منطقه‌ای فقیر نشین و معاف از مالیات واقع شده است.
**************************************************فیلم تلویزیونی «آیینه آرزوها» به کارگردانی «مارکوس اچ روزن مولر»، پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۸ صبح پخش می‌شود.داستان این فیلم با بازی لوئیز ووربچ، جونا گائنسلن و مارگاریتا بروچ؛ در مورد فردو پسر بچه‌ای است که به طور اتفاقی با آیینه‌ای روبرو می‌شود که تصویرش از آن سوی آیینه او را فرا می‌خواند. فردو تصویرش را از آن سوی آینه به دنیای واقعی می‌آورد و به زودی متوجه می‌شود که او نسخه خیالی و کامل خود اوست .
**************************************************فیلم سینمایی «دنیا کوچک است» به کارگردانی «رژیس موسه»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۰۰:۲۵ دقیقه بامداد پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی جین لاک ریچ من، جولی دبازاک و لیان گریماد خواهیم دید: اودری زنی است که مدیریت یک مهدکودک را به عهده دارد. قانون این مهدکودک این است که هر روز در هفته یکی از والدین به صورت رایگان در آنجا کار کنند و بقیه ماجرا.
**************************************************انیمیشن سینمایی «ماهی فضانورد» به کارگردانی «سلیا کاتوندا و رودریگو ابا»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۸ پخش خواهد شد.
در این انیمیشن خواهیم دید: ماهی فضایی یک ماهی طلایی، در لباس فضایی است که شباهتی به غواص‌ها دارد، با این تفاوت که او به کمک این لباس می‌تواند از آب بیرون آمده و در فضای خشکی مثل یک سفینه پرواز کند. بهترین دوستان ماهی فضایی، ماهی زردِ دانا و رزا یک ماهی قرمز است که در آب زندگی می‌کنند و در خشکی، دختری به نام مارینا و میمونی به نام زیک او را همراهی می‌کنند و بقیه ماجرا.
**************************************************فیلم سینمایی «کلاس» به کارگردانی «ویکاس باهل»، شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ساعت ۰۰:۲۵ دقیقه بامداد پخش می شود. شد.
داستان این فیلم با بازی هیریتیک روشن و مرانال تاکو؛ درباره آناند کومار ریاضیدان نابغه‌ای از یک خانواده ضعیف در شهر بیهار هند و پدرش کارمند اداره پست است. آناند برای آنکه بتواند اشتراک دائمی مجله‌ای علمی را داشته باشد، مسئله‌ای حل نشده را حل کرده و برای مجله می‌فرستد و همین موضوع باعث می‌شود او به دانشگاه کمبریج دعوت شود و ادامه ماجرا.
************************************************** شبکه سه سیمافیلم تلویزیونی «چشماتو نبند» به کارگردانی «مجتبی چراغعلی»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۹ از این شبکه پخش می‌شود.در این فیلم خواهید دید: شادی و پارسا که مدت هاست به خاطر فوت اقوامشان مراسم ازدواجشان به هم می‌خورد، تصمیم می‌گیرند تا پیرترین فرد فامیل، عمو صادق که ۱۱۰ سال سن دارد را نزد خود بیاورند تا از او تا زمان عروسی مراقبت کنند و….
مهدی سلوکی، ملیکا شریفی نیا، سحر ولد بیگی، امیر حسین رستمی، احمد پور مخبر، رضا نیکخواه، فریبا طالبی، حلیمه سعیدی و شهین تسلیمی در این فیلم هنرنمایی کرده اند.**************************************************فیلم سینمایی جدید «اژد‌های چاق وارد می‌شود» به کارگردانی «کنجی تانیگاکی و امان چانگ»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت  ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.در این فیلم با بازی دانی ین، ترزا مو، وانگ جینگ، نیکی چائو و نائوتو تاکناکا خواهیم دید: فالون ژو پلیس ماجراجو و رزمی‌کار پلیس هنگ کنگ است که با شجاعت جلوی تبهکاران می‌ایستد. او ده سال است که با دختر بازیگری به نام کلوئی ازدواج کرده است. فالون ژو در جریان یک سرقت مسلحانه از بانک به تنهایی وارد عمل شده و بر دزدان فائق میِ آیدو …
**************************************************فیلم سینمایی «لیلی با من است» به کارگردانی «کمال تبریزی»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۹ پخش می شود.در این فیلم خواهیم دید: صادق مشکینی فیلمبردار تلویزیون که خیلی از جبهه و جنگ می‌ترسد برای این که بتواند از صندوق قرض الحسنه صدا و سیما وام بگیرد تا خانه نیمه ساخته اش را تکمیل کند، باید برای فیلمبرداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقه جنگی برود. او برای اینکه پایش به جبهه و منطقه جنگی و خط مقدم نرسد حوادث جالبی رقم می‌زند …پرویز پرستویی، محمود عزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان، مهدی فقیه، هدایت الله نوید و حسین معلومی در فیلم سینمایی «لیلی با من است» هنرنمایی کرده اند.**************************************************فیلم سینمایی جدید «سفر به اعماق جنگل» به کارگردانی «ژاومه کویت سرا»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ از این شبکه پخش می شود.در این فیلم با بازی دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، ادگار رامیرز و جسی پلمونس خواهیم دید: لیلی دختری ماجراجو به همراه برادرش تصمیم دارد به اعماق جنگل‌های آمازون به دنبال یک گل شفا بخش یک درخت افسانه‌ای برود تا بتواند به بیماران تمام دنیا کمک کند و ادامه ماجرا.
**************************************************فیلم سینمایی «مهریه بی بی» به کارگردانی «اصغر هاشمی»، پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۰ پخش می‌شود.در خلاصه داستان فیلم آمده است: بی بی برای نجات کوکب از یک ازدواج اجباری، سند قطعه زمینی را که مهریه اش است برای فروش، به بنگاه معاملات ملکی اسدی می‌برد و ….
علیرضا خمسه، جهانبخش سلطانی، سعید امیرسلیمانی، پروین دخت یزدانیان و کمند امیرسلیمانی در فیلم سینمایی «مهریه بی بی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.**************************************************فیلم سینمایی جدید «اخبارگو» به کارگردانی «پل گرینگرس»، پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشته ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.داستان این فیلم با بازی تام هنکس؛ درباره یک سروان جنگ‌های داخلی آمریکاست که بعد از جنگ برای کسب درآمد به خواندن اخبار روزنامه‌ها برای اهالی شهر‌های مختلف می‌پردازد. او در یکی از سفرهایش به دختری یتیم برمی‌خورد و سعی می‌کند او را نزد بستگانش ببرد. اما …**************************************************فیلم سینمایی «حاشیه اقیانوس آرام ۲» به کارگردانی «استیون اِس دی نایت»، پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۲۴ پخش می‌شود.در این فیلم با بازی جان بویجا، اسکات ایستوود و کایلی اسپانی خواهیم دید: سال ۲۰۲۰ ربات‌هایی به نام کایجو که ساخت دست موجودات فضایی است به زمین حمله کرده اند تا زمین را برای زندگی این موجودات فضایی آماده کنند. اما خلبان‌ها و هدایت کننده‌های ربات‌های زمینی به فرماندهی مرد سیاه پوستی به نام استاکر موفق شده اند که کایجو‌ها را نابود کرده و راه ورود آن‌ها را در کف اقیانوس آرام مسدود کنند و …
**************************************************فیلم سینمایی «دیدی می‌تازد» به کارگردانی «ویگبرت ویکر»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۷ پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی دیتر هالروردن، برنارد منز و پیر تورناد خواهیم دید: دی دی پس از قبولی در آزمون رانندگی کامیون، در یک شرکت حمل و نقل شروع به کار می‌کند. مدیر شرکت که او را آدم ساده لوحی می‌بیند، حمل یک کامیون زباله سمی‌به مقصد فرانسه را به وی می‌سپارد. بعد از حادثه‌ای که در طول مسیر برای دی دی رخ می‌دهد، او این مأموریت را رها می‌کند و در رسانه‌های جهانی خبرساز می‌شود…**************************************************فیلم سینمایی جدید «بومی» به کارگردانی «لاکشمن»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.این فیلم با بازی جیم راوی، نیدهی آرگوال، رونیت روی و ساتیش؛ درباره بومی دانشمند هندی و نابغه‌ای است که در ناسا کار می‌کند. او قرار است به مریخ برود تا در مورد این موضوع تحقیق کند که آیا مریخ می‌تواند جایی مانند زمین باشد و آیا انسان می‌تواند در آنجا زندگی کند یا نه! قبل از ماموریت، یک ماه به بومی مرخصی تعطیلات می‌دهند. بومی‌که عاشق هند و روستای پدریش است تصمیم می‌گیرد به همراه مادرش به مدت یک ماه به هند برود. بومی علاقه خود به کشاورزی را مدیون زحمات عمویش ولوسامی می‌داند. به محض اینکه به روستا بازمی‌گردد متوجه می‌شود که …************************************************** شبکه چهار سیمافیلم سینمایی جدید «ماتریکس ـ رستاخیز» به کارگردانی «لانا واچوفسکی»، پنج‌شنبه اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود.در خلاصه داستان فیلم با بازی کیانو ریوز، کریستینا ریچی و کری آن ماس آمده است: نئو در دنیای مصنوعی ماتریکس یک طراح بازی‌های کامپیوتری و بسیار هم موفق است. او گاهی در کافی شاپی که پاتوق اوست زنی را می‌بیند که تیفانی نام دارد و برای او بسیار آشناست. او توسط صحنه گردان ماتریکس کنترل می‌شود تا مبادا به دنیای واقعی بازگردد و ..
**************************************************فیلم سینمایی «کاپون» به کارگردانی «جاش ترنک»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود.در خلاصه داستان فیلم با بازی تام هاردی، لیندا کاردلیانی، جک لودن، مت دیلون و نول فیشر آمده است: آل کاپون که زمانی بزرگ‌ترین شبکه تبهکاری شیکاگو را داشته، در ۴۰ سالگی توسط پلیس دستگیر و ده سال را در زندان سپری کرده است. پلیس به دلیل بیماری، او را خطری برای جامعه تشخیص نداده و با عفو مشروط، او با خانواده خود در منطقه‌ای در فلوریدا ساکن است و ادامه ماجرا.
************************************************** شبکه پنج سیمافیلم سینمایی «زنبوری به نام مایا ـ ماجرای گوی طلایی» به کارگردانی «نوئل کلیری»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۹  پخش می‌شود.این فیلم با بازی بنسون جک، آنتونی کوکو، جک گیلیز، جیمی جیمز و ایتون تس مایر؛ درباره مایا و دوستش ویلی است که در کندوی عسل خرابکاری جدیدی به بار آورده اند. آن‌ها از کندو بیرون می‌آیند و در سختی‌های بسیار زیادی جان یک ملکه مورچه جوان را نجات می‌دهند که بعد از این که از پس همه سختی‌ها برمی آیند و با دشمنان زیادی از جمله سوسک‌ها می‌جنگند موفق می‌شوند که سوسک‌ها و مورچه‌ها را هم به صلح برسانند، اما …**************************************************فیلم سینمایی جدید «خوشبختی بعضی‌ها» به کارگردانی «دنیل کوهن»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ پخش می‌شود.در این فیلم با بازی برنیس بژو، ونسان کسل، فلورنس فارستی و دنیل کوهن خواهیم دید: لئا در یک فروشگاه لباس کار می‌کند و در ضمن به نویسندگی هم علاقمند است و سعی دارد که یک رمان بنویسد. او و همسرش با یک زوج دیگر که دو فرزند هم دارند دوستی نزدیکی دارند. لئا موفق می‌شود که کتابش را چاپ کند و اتفاقا استقبال خوبی هم از کتابش می‌شود و همین باعث می‌شود که دوست خانوادگیشان هم سعی کند در نواختن موسیقی و مجسمه تراشی و هنر‌های دیگر پیشرفت نماید، ولی …**************************************************فیلم سینمایی «سفر جذاب یا کاری» به کارگردانی «خاویر جاکومتی»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۹ پخش می‌شود.در خلاصه داستان با بازی دایانا آمفت، اسکار دویب و پاتریک باخ آمده است: یاکاری به دنبال ماجراجویی جدیدی است و در این مسیر یک ملاقات جادویی را با عقاب بزرگ تجربه می‌کند. پس از این ملاقات، وی توانایی صحبت کردن با حیوانات را به دست می‌آورد و …**************************************************فیلم سینمایی «شانگ چی و افسانه ده حلقه» به کارگردانی «داستین دانیل کرتون»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ پخش می‌شود.در خلاصه داستان با بازی اواکوافینا، فلا چن، رونی چینگ و سیمو لیو آمده است: شانگ چی که یک مبارز استثنایی است و ده حلقه که قدرت بسیار زیادی را به او می‌دهد در دستانش دارد و همیشه همراهش هستند با زنی مبارز ازدواج می‌کند. بچه‌هایشان شان و هرمن هم آموزش‌های رزمی می‌بینند. شان به اتفاق زنی به نام کیت که به او کمک می‌کند به دنبال یافتن پدر و مادرش است آن‌ها به اتفاق هرمن به یک سرزمین عجیب راه پیدا می‌کنند که مادرش در آنجاست …**************************************************فیلم سینمایی «خانواده آگلی به شهر بدبو خوش آمدید» به کارگردانی «توبی گنکل»، پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰  پخش می‌شود.در این انیمیشن با بازی کیا استین، تونی کلارک، تام زهنر خواهیم دید: خانواده آگلی برای سکونت به شهری پر از زباله می‌رسند و بسیار خوشحال هستند که یک منبع عظیم تغذیه پیدا کرده اند و همانجا ساکن می‌شوند. شهردار برای رهایی از زباله‌ها با مردی به نام هامار قرارداد بسته است. مکس پسر شهردار برای امتحان اختراع جدیدش به محل زباله‌ها می‌رود و متوجه می‌شود که چقدر آگلی‌ها برای پاک سازی شهر مفید هستند و زمانی که آقای‌هامار برای جمع آوری زباله‌ها به آنجا می‌آید جلوی آن‌ها را می‌گیرد که …**************************************************فیلم سینمایی «پرنده قهرمان» به کارگردانی «ریکاردو آرناز»، جمعه ۱۶ اردیبهشت  ساعت ۹ پخش می‌شود.در این فیلم با بازی ادواردز جیمز الماس، ریکو راریگوئز و چیچ مارتین خواهیم دید: کوکو پرنده‌ای است که با پدرش گایو در سیرکی که صاحبش هستند برنامه اجرا می‌کند، ولی کوکو فکر می‌کند که این برنامه‌ها قدیمی‌شده اند و به دنبال اجرای برنامه‌های جدید است. ولی گایو مخالف است او معتقد است شلی که به آن‌ها تعلق گرفته است ارزش حفظ کردن دارد و پرنده این به نام مارتین که در اجرای برنامه همطراز گایو بوده مدعی این شنل است و می‌خواهد آن را به دست بیاورد و پرنده‌هایی را فرستاده تا در سیرک گایو کار کنند و این شنل را برایش ببرند، ولی کوکو و پدرش …**************************************************فیلم سینمایی جدید «دنیا بر روی شانه‌هایم» به کارگردانی «نیکولا کامپیوتی»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ پخش می‌شود.در این فیلم با بازی جوزپه فیورلو، سارا زانیر و آندریا پناکی خواهیم دید: مارکو پاریزی مرد جوانی است که از نوجوانی در یک شرکت تولید مانیتور‌های رایانه کار کرده است او از همسرش به تازگی جدا شده و با کارلا آشنا شده و با هم ازدواج کرده اند. آن‌ها صاحب فرزندی به نام داویده شده اند. داویده از بدو تولد مشکل قلبی دارد و باید عمل شود در همین اثنا کارخانه تعطیل می‌شود و مارکو تلاش می‌کند که نگذارد این اتفاق بیفتد. صاحبان شرکت می‌خواهند شرکت را اجاره دهند مارکو شرکت را اجاره می‌کند و باید با بیست نفر کار کند، ولی بعد از یک سال موعد اجاره تمام شده و دوباره شرکت تعطیل می‌شود و قرار است فروخته شود. داویده عمل شده و حالش خوب می‌شود، اما …************************************************** شبکه نمایشفیلم سینمایی «مغز متفکر» به کارگردانی «جرارد اوری»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱ بامداد خش می‌شود.داستان این فیلم با بازی ژان پل بلموندو، بورویل، دیوید نیون و الی والاک؛ درباره دو دزد دست و پاچلفتی فرانسوی است که نقشه یک دزدی بزرگ و خطرناک را می‌کشند؛ حمله به قطار بروکسل به پاریس که …**************************************************فیلم سینمایی «من پدر خوبی هستم» به کارگردانی «سانتیاگو سگورا»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۱ پخش می‌شود.در این فیلم با بازی سانتیاگو سگورا، سیلویا ابریل و تونی آکوستا خواهید دید: پس از اینکه مادر خانواده‌ای به سفر می‌رود، نگهداری از بچه‌ها به عهده پدر خانواده است. این وظیفه جدید باعث می‌شود تا زندگی او زیر و رو شود و…**************************************************فیلم سینمایی «همسر» به کارگردانی «مهدی فخیم زاده»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۳ از این شبکه پخش می‌شود.در این فیلم خواهید دید: زن و شوهری در شرکتی کار می‌کنند که رئیس شرکت به جرم اختلاس دستگیر می‌شود. مرد هم که معاونت شرکت را به عهده دارد، مطمئن است وی را به ریاست شرکت انتخاب خواهند کرد، ولی هیئت امنا همسر او را برمی‌گزیند که …مهدی‌هاشمی، فاطمه معتمد آریا و نسرین مقانلو در فیلم سینمایی «همسر» هنرنمایی کرده اند.**************************************************فیلم سینمایی «موش زبل» به کارگردانی «جور وربینسکی»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۵ پخش می‌شود.در خلاصه داستان فیلم با بازی ناتان لین، لی ایوانس و ویکی لویس آمده است: ارنی و لارس، یک خانه قدیمی و یک کارخانه ریسمان بافی را به ارث می‌برند. دو برادر تصمیم می‌گیرند در خانه قدیمی زندگی کنند و ناگهان متوجه می‌شوند معمار خانه، آرشیتکت سرشناسی بوده و آن دو صاحب ثروت بزرگی شده اند. آنان تصمیم می‌گیرند خانه را از طریق حراج بفروشند؛ اما پیش از فروش باید از شر موشی که در دیوار‌های آن زندگی می‌کند، خلاص شوند…**************************************************فیلم سینمایی جدید «مادربزرگ اوه» به کارگردانی «جئون سه گی»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۷  پخش می‌شود.این فیلم با بازی هیون بای دانگ، جین بای سو و کیم جو یون؛ داستان مادربزرگی است که دچار آلزایمر است و با پسر و نوه اش زندگی می‌کند. بعد از حادثه‌ای که برای نوه اتفاق می‌افتد او باید با وجود آلزایمر سعی در کشف راز ماجرا کند که …**************************************************فیلم سینمایی «دولیتل» به کارگردانی «استفان گاچان»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۹ پخش می‌شود.داستان این فیلم با بازی رابرت داونی جونیور، تام هالند، رامی ملک و، اما تامپسون؛ در مورد دکتر جان دولیتل، دامپزشک مشهوری که برای ملکه ویکتوریا هم نیز کار می‌کرده است، ۷ سال پیش، پس از فوت همسرش، خود را در پشت دیوار‌های عمارتش حبس کرده و فقط با حیوانات خود زندگی می‌کند. اما هنگامی‌که ملکه ویکتوریا به شدت بیمار می‌شود، جان دولیتل مجبور می‌شود در جستجوی یک درمان، با حیواناتش راهی دریا شوند و با پشت سر گذاشتن دشمنان قدیمی و برخورد با موجودات شگفت آور، ماجراجویی‌هایی را پشت سر بگذارد که …**************************************************فیلم سینمایی «باغ وحش مخفی» به کارگردانی «جائو گان سان»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود.در این فیلم با بازی جائو هونگ اه، سو را کانگ و پارک یونگ گیو خواهیم دید: کانگ وکیل تازه کاری است که به صورت نیمه وقت در شرکت بزرگی به نام جی اچ مشغول به کار است. تا این که رئیس شرکت تصمیم می‌گیرد کانگ را به عنوان مدیر یک باغ وحش ورشکسته انتخاب کند. کانگ به باغ وحش می‌رود. باغ وحش به خاطر بدهی به شرکت‌های بزرگ، حیوانات خود را از دست داده و طلبکاران، حیواناتی مانند خرس، شیر، زرافه و گوریل را به عنوان طلب خود برداشته اند. از طرفی به خاطر منقرض شدن نسل حیوانات، امکان خرید این حیوانات وجود ندارد. تا این که کانگ فکری به ذهنش می‌رسد. او تصمیم می‌گیرد از کارکنان باغ وحش استفاده کند. لباس حیوانات را طراحی می‌کند و کارکنان داخل لباس حیوانات می‌روند و در حضور مردم ظاهر می‌شوند. با این نقشه، باغ وحش می‌تواند سود چند هزار دلاری به دست بیاورد و بدهی خود را بپردازد. اما …**************************************************فیلم سینمایی «بتمن آغاز می‌کند» به کارگردانی «کریستوفر نولان»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۲۳ پخش می‌شود.این فیلم با بازی کریستین بیل، مایکل کین، لیام نیسون، کیتی هلمز، گری الدمن و مورگان فریمن؛ داستان مردی ثروتمند به نام بروس وین را روایت می‌کند که از بچگی، شهر خود گاتهام را غرق در فساد و جنایت دیده است، به طوری که والدینش نیز توسط همین مفسدان کشته شده اند. او قصد دارد که تبدیل به قهرمان شهرش گاتهام شود و انتقامش را بگیرد. برای همین او وارد سخت‌ترین دوران عمرش می‌شود تا تبدیل به بتمن شود که …**************************************************فیلم سینمایی «خشم اژدها» به کارگردانی «وای لو»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت یک بامداد پخش می‌شود.در این فیلم با بازی بروس لی، جیمز تین، ماریا ایی و نارو میائو خواهیم دید: شانگ‌های در اشغال ژاپنی‌هاست و کاراته کاران ژاپنی قصد شکست و تحقیر کونگ فوکاران چینی را دارند. با کشته شدن استاد بزرگ کونگ فو کاران که راز ضربه نهایی را می‌دانست، بهترین شاگردش چن پس از بازگشت قصد انتقام از عاملان قتل استاد را دارد. از سوی دیگر وقتی ژاپنی‌ها پی می‌برند که چن نیز از راز ضربه نهایی آگاه است قصد جانش را می‌کنند و …**************************************************فیلم سینمایی «ماموریت» به کارگردانی «حسین زندباف»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۳ پخش می‌شود.در این فیلم خواهید دید: دختر آقای سعادت با مهندس مهران قرار ازدواج گذاشته است. آقای سعادت، که آدم بدگمانی است، آقا تقی خیالاتی و دست و پا چلفتی را مأمور می‌کند تا مهران را زیر نظر بگیرد. آقا تقی ادعا می‌کند که مهران عضو باند قاچاق هروئین است. به زودی معلوم می‌شود که قاچاقچی مورد نظر فرد دیگری است شبیه مهران که در ساختمان محل سکونت او زندگی می‌کند، اما …اکبر عبدی، مهین شهابی و علی شعاعی در فیلم سینمایی «ماموریت» هنرنمایی کرده اند.**************************************************فیلم سینمایی «سفر در زمان» به کارگردانی «جان‌هاف»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۹ پخش می‌شود.در این فیلم با بازی نیل دیکسون، الکس هاید وایت، فیونا هاچیسون، پیتر کوشینگ و مارکوس گیلبرت خواهید دید: یک لحظه جیمز فرگوسن خود را در یک مهمانی کاری می‌بیند، اما لحظه بعد به سال ۱۹۱۷ بازگشته و در هواپیمای جنگی دوران جنگ جهانی اول خود را می‌یابد. آقای ریموند توضیح می‌دهد که او دارای یک قل دیگر در زمان گذشته است که هر گاه یکی از آن‌ها به دردسر بیافتد زمان و فضا به هم می‌ریزد. به همین دلیل او مجبور است به قل دیگرش کمک کند و…**************************************************فیلم سینمایی «جیب بر‌ها به بهشت نمی‌روند» به کارگردانی «ابوالحسن داوودی»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۱  پخش می‌شود.در خلاصه داستان فیلم آمده است: دلشاد دستفروش دوره گردی است که در خانه آقای ملک مستاجر است. آقای ملک یک خانه قدیمی دارد با اتاق‌های فراوان که هرکدام را به کسی اجاره داده و سر ماه با بداخلاقی برای گرفتن کرایه می‌آید و به کسی هم رحم نمی‌کند. دلشاد به دختری به نام مریم دلبسته است که با مادرش خانم ضرابی در یکی از این اتاق‌ها زندگی می‌کند. یک روز که آقای ملک طبق معمول برای گرفتن کرایه می‌آید. دلشاد می‌فهمد که مریم و مادرش پول کرایه را ندارند. پس به ملک قول می‌دهد که پول را تا آخر هفته جور کند و این آغاز ماجرا است او به راه‌های مختلفی فکر می‌کند. به دزدی معمولی و به دزدی از بانک در این بین ندای وجدان او به شکل خودش ظاهر می‌شود و او را از این کار نهی می‌کند. اما دلشاد …علیرضا خمسه، آتنه فقیه نصیری، زنده یاد حمیده خیرآبادی، غلامحسین لطفی، زنده یاد حسین محب اهری، محمود بهرامی و آتش تقی پور در فیلم سینمایی «جیب بر‌ها به بهشت نمی‌روند» نقش‌آفرینی کرده‌اند.**************************************************فیلم سینمایی «تونل» به کارگردانی «پل اویی»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۳ از این شبکه پخش می‌شود.در این فیلم با بازی توربورن‌هار، یلوا فوگلرو و لیزا کارلهد خواهیم دید: استین برگ یک آتشنشان است که همسرش سه سال پیش فوت کرده است. دخترش الیس دوست ندارد که پدرش با اینگرید ازدواج نماید و زمانی که پدرش و اینگرید سعی دارند موضوع را به او بگویند تصمیم می‌گیرد که با اتوبوس نزد مادر بزرگش برود، ولی یک کامیون سوخت در تونل تصادف کرده و تونل بسته شده است و اتوبوس هم و تعدادی ماشین در تونل گیر می‌افتند و ….
********************************************
فیلم سینمایی «دکتر دولیتل» به کارگردانی «ریچارد فلیچر»، پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت یک بامداد پخش می‌شود.داستان این فیلم با بازی آنتونی نیولی، رکس هریسون و سامانتا ایگار؛ درباره دکتر دولیتل دامپزشکی مشهوری است که می‌تواند با حیوانات صحبت کند. او به همراه دوستانش خانه خود در انگلستان را به سمت دریای بزرگ ترک می‌کند تا حلزونی را پیدا کند که …**************************************************فیلم تلویزیونی «حورا» به کارگردانی «غلامرضا ساغرچیان»، پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۳ از این شبکه پخش می‌شود.این فیلم درباره‌هادی نوجوانی روستایی است که به همراه خانواده اش در حاشیه کویر و در مسیر راه آهن تهران- مشهد زندگی می‌کند. هادی به همراه خواهر کوچکش حورا می‌کوشد تا باغچه‌ای را که تنها یادگار مادر درگذشته اوست زنده نگه دارد. فیلم روایت تلاش هادی برای رساندن آب چشمه به باغچه‌ای است که در اثر تخریب محیط زیست و کم آبی در حال خشکیدن است …مهران احمدی، مریم بوبانی و جواد زیتونی در این فیلم بازی کرده‌اند.**************************************************فیلم سینمایی «وابسته» به کارگردانی «پائول مانگر»، پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۹ پخش می‌شود.در این فیلم با بازی اریک رابرتز، کوین سوربو و برایان باسورت خواهیم دید: جک دخترش را در حالی که در تصادف زخمی‌شده به بیمارستان می‌رساند، ولی دکتر نمی‌تواند برایش کاری کند و دختر می‌میرد. سال‌ها بعد جک دکتر معالج دخترش را پیدا می‌کند و با عده‌ای از اراذل که در شورش خیابانی دست دارند او را می‌کشند، خانواده دکتر به جنگل فرار می‌کنند آن‌ها ماه‌ها در جنگل می‌مانند و چندین بار مورد حمله اوباش قرار می‌گیرند. جک از کرده اش پشیمان شده است و از بچه‌ها می‌خواهد او را ببخشند، ولی جیمی‌پسر دکتر می‌خواهد او را بکشد که جک فرار می‌کند. جیمی توسط عده‌ای گیر افتاده که می‌خواهند او را بکشند، ولی …**************************************************فیلم سینمایی «قوچ» به کارگردانی «جرمی سیمز»، پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۲۱ پخش می‌شود.داستان این فیلم با بازی سم نیل، مایکل کاتون و میراندا ریچاردسون؛ درباره دو برادر پرورش دهنده دام است که چندین سال با هم خصومت داشته و ارتباطی دوستانه‌ای با هم ندارند؛ تا این که فاجعه‌ای بزرگ هر دو مزرعه آن‌ها را درگیر می‌کند و ارتباطشان از آنی که هست بدتر می‌شود تا …**************************************************فیلم سینمایی «الماس خونین» به کارگردانی «ادوارد زوئیک»، پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۲۳ پخش می‌شود.در این فیلم خواهید دید: دنی آرچر یک قاچاقچی الماس است که در دوران کودکی پدر و مادر خود را در درگیری‌های خونبار دهه ۱۹۷۰ از دست داده است. طی این سی سالی که از عمرش گذشته، سربازی مزدور و تاجری ناکام بوده است. وقتی می‌خواهد با الماس‌هایی که در بدن یک بز چپانده شده است از مرز بی‌ثبات سیرالئون عبور کند، ماموران گشتی او را دستگیر می‌کنند.در فیلم سینمایی «الماس خونین»، لئوناردو دی‌کاپریو، جایمن‌هانسو و مایکل شین ایفای نقش کرده‌اند.**************************************************فیلم سینمایی «شالاکو» به کارگردانی «ادوارد دمیتریک»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت یک بامداد پخش می‌شود.این فیلم با بازی شان کانری و بریژیت باردو؛ درباره شکارچی‌ای به نام شالاکو است که بایستی گروهی از شکارچیان اروپایی را در مقابل حمله آپاچی‌ها محافظت کند که …**************************************************فیلم سینمایی «سیب و سلما» به کارگردانی «حبیب اله بهمنی»، جمعه ۱۶ اردیبهشت  ساعت ۱۳ از پخش می‌شود.داستان فیلم درباره پسر جوان روستایی است که برای درس طلبگی به شهر می‌رود و بعد از مدتی دوباره به ده بر می‌گردد. او با پیشنهاد پدر و مادرش به خواستگاری دختر خاله اش که در دهی دیگر زندگی می‌کند می‌رود. در بین راه با اتفاقات و آدم‌هایی روبرو می‌شود، او یک روز بر حسب اتفاق سیبی را که در جوی آب افتاده می‌خورد و پس از خوردن سیب به دنبال مالک اصلی سیب و طلب رضایت از او است که …جعفر دهقان، سیدمحمدهادی دیباجی و سوگل قلاتیان در فیلم سینمایی «سیب و سلما» نقش آفرینی کرده اند.**************************************************فیلم سینمایی «موزه» به کارگردانی «آلونسو رویسپالاسیوس»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۵ پخش می‌شود.در این فیلم با بازی گائل گارسیا برنال، سیمون راسل بیله و لئوناردو اورتیزگریس خواهیم دید: خوان تصمیم گرفته است که از موزه دزدی نماید و با دوستش بنجامین این کار را انجام می‌دهند و بعد هم سعی دارند که این اشیا عتیقه را بفروشند. آن‌ها به سراغ یک دلال می‌روند که او به آن‌ها می‌گوید که این اشیا هیچ قیمتی ندارند و واقعا هیچکس در دنیا نیست که این اشیا را از آن‌ها بخرد، چون قابل خرید و فروش نیستند. بنجامین که متوجه می‌شود که پدرش در بیمارستان است می‌خواهد برگردد که خوان مانع او می‌شود و پدرش می‌میرد در حالی که پسرش پیشش نیست. خوان و بنجامین هر کاری می‌کنند تا …**************************************************فیلم سینمایی «کمین» به کارگردانی «ای‌آر موروگادوس»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ پخش می‌شود.داستان این فیلم با بازی ماهش بابو، راکول پریت سینگ، اس. جی سوریا و باهارات؛ درباره یک افسر اطلاعاتی به نام شیوا است او باید از مهارت و هوش خود برای از بین بردن یک نوع مواد مخدر روانگردان در حیدرآباد استفاده کند که …**************************************************فیلم سینمایی «جاستین» به کارگردانی «استفانی ترنر»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ پخش می‌شود.در این فیلم با بازی جاش استمبرگ، دربی استنچ فیلد و گیلن تورمن خواهیم دید: لیسا وید زن سفید پوستی است که همسر جانی سیاهپوست بوده است او یک نظامی‌بوده که در یک درگیری کشته شده است و دان پدر جانی بعد از مرگ وی با لیسا و بچه‌هایش زندگی می‌کند. لیسا بسیار غمگین و عصبی است و نیاز شدیدی به پیدا کردن کار دارد او به عنوان پرستار یک دختر بچه به نام جاستین که مشکل ستون فقرات دارد استخدام می‌شود. رابطه جاستین و لیسا بسیار دوستانه است، ولی به خاطر حساسیت‌های والدین جاستین باید این موضوع را از آن‌ها پنهان نمایند. یک روز که پدر جاستین به علت ضرب دیدن پایش در خانه است لیسا طبق روال معمول جاستین را به پارک می‌برد و …**************************************************فیلم سینمایی «زن بدلی» به کارگردانی «مهرداد میرفلاح»، جمعه ۱۶ اردیبهشت  ساعت ۲۱ پخش می‌شود.در این فیلم خواهید دید: شادی پارسی خواستگاری آرش سپهری را رد می‌کند تا برای استفاده از بورسیه دانشگاه کمبریج به لندن برود. ده سال بعد …ماهایا پطروسیان، رامبد جوان، بهزاد فراهانی، رضا شفیعی جم، رابعه اسکویی، مهدی امینی خواه، افسانه ناصری و منوچهر آذری در فیلم سینمایی «زن بدلی» هنرنمایی کرده اند.**************************************************فیلم سینمایی «انولا هولمز» به کارگردانی «هاری برادبیر»، جمعه ۱۶ اردیبهشته ساعت ۲۳ پخش می‌شود.در این فیلم با بازی میل بابی بران، هنری کاویل و سام کلافلین خواهیم دید: سال ۱۸۸۰ مادر انولا هولمز در جشن تولد ۱۶ سالگی او به طرز اسرارآمیزی ناپدید می‌شود، او به دنبال کمک گرفتن از دو برادر بزرگ‌ترش یعنی شرلوک هولمز کارآگاه مشهور و مایکرافت برای یافتن مادرش است، اما خیلی زود متوجه می‌شود که آن‌ها هیچ علاقه‌ای به حل این پرونده ندارند و قرار است انولا را به یک مدرسه شبانه‌روزی بفرستند. انولا می‌خواهد به تنهایی به لندن سفر کند و مادر را پیدا کند. او با تغییر چهره سوار قطار می‌شود و در آنجا با پسری جوان از یک خانواده بزرگ اشرافی آشنا می‌شود. انولا متوجه می‌شود مادربزرگ و عموی این پسر به دنبال سربه نیست کردن وی هستند. چون این پسر در مجلس انگلستان یک صندلی دارد و صاحب رای است و مادربزرگ می‌خواهد این حق رای به عموی او برسد تا به لایحه حق رای برای زنان، رای مخالف بدهد، اما …************************************************** شبکه کودکفیلم سینمایی «بال‌ها ۲» به کارگردانی «واژ سرکیسیان»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۴ پخش خواهد شد.در این انیمیشن خواهیم دید: دشمنان رباتی به شهر حمله می‌کنند و باعث مختل شدن خودرو‌ها و هواپیما‌های الکتریکی می‌شوند. هواپیمایی به نام میکویان، برای ماموریت و کسب تجربه به شهر می‌آید و برای مقابله با حمله دشمنان، از هواپیمای نفتی به نام ویتاز کمک می‌گیرد. ویتاز برای اجرای نقشه به سراغ همسرش مولینیا می‌رود. آن‌ها با همکاری یکدیگر و دوستان قدیمی، دستگاه ربات‌های دشمن را مختل می‌کنند و …**************************************************انیمیشن سینمایی «بازگشت به صحرا» به کارگردانی «هری کریپس و کلر نایت»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۴ پخش خواهد شد.در این فیلم خواهید دید: یک مار سمی‌به نام مدی، یک مارمولک خاردار به نام زوئی، یک عنکبوت مودار به نام فرانک و یک عقرب به نام نایگل در باغ وحشی زندگی می‌کنند. مدی از اینکه مردم و بچه‌ها از او می‌ترسند و او را هیولا می‌نامند ناراحت می‌شود. برعکس، همه مردم یک کوالای کوچک بامزه به نام پرتی‌بوی را دوست دارند. این اتفاق باعث می‌شود یک گروه فرار شبانه شکل می‌گیرد. رهبر گروه مدی است، اما در زمان فرار، پرتی‌بوی بر سر راهشان قرار می‌گیرد و آن‌ها مجبور می‌شوند او را بیهوش کرده و با خود ببرند. یک کوسه به آن‌ها می‌گوید گروه حیواناتی که مردم آن‌ها را زشت و ترسناک می‌دانند با هم یک انجمن سری تشکیل داده و با اسم رمز هر جا که باشند می‌توانند از همدیگر کمک بخواهند. آن‌ها توسط چاز و چزیی، مربی باغ وحش و پسر کوچکش؛ تعقیب می‌شوند. در این تعقیب و گریز چزی متوجه می‌شود که …**************************************************انیمیشن سینمایی «لگو نینجاگو» به کارگردانی «چارلی بین، پل فیشر و باب لوگان»، پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۴ از این شبکـه پخش خواهد شد.در این انیمیشن خواهیم دید: یک معمار به نام لوید با نام مستعار نینجای سبز به همراه دوستانش که جنگجویان مخفی هستند باید در نبردی برای نجات شهر نینجاگو شرکت کنند. رهبر آن‌ها استاد وو است که آن‌ها را راهنمایی می‌کند تا در مقابل یک جنگجوی بدجنس به نام گارمادون مبارزه کنند؛ کاری که پدر لوید نیز در گذشته انجام داده است…**************************************************انیمیشن سینمایی «پرندگان عصبانی» به کارگردانی «کلی کایتیس و فرگال ریلی»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۴ پخش خواهد شد.در این فیلم خواهید دید: قرمز، چاک و بمب سه پرنده‌ای هستند که برای نجات پرندگان از دست سبزالو‌ها به کوهستان می‌روند تا پهلوان عقاب را پیدا کنند. در جزیرۀ پرندگان همه شاد و خوشحال هستند و در کنار هم با آرامش زندگی می‌کنند. اما قرمز از وضعیت خودش راضی نیست و همیشه خشمگین است. او که از کودکی تنها بوده و همیشه توسط دیگر پرنده‌ها مسخره می‌شد، هر روز بیشتر از قبل عصبانی می‌شود. تا اینکه پرنده‌ها تصمیم می‌گیرند او را به گروهی بفرستند که دست از رفتار خشنش بردارد. قرمز، در این گروه دو دوست پیدا می‌کند. چاک و بمب هر دو به دلیلی شبیه به او وارد این گروه شده‌اند. در حالی که قرمز تمام تلاشش را می‌کند تا از گروه اخراج شود، سبزالو‌ها که خوک‌های سبز رنگی هستند به …************************************************** شبکه امیدفیلم سینمایی جدید «کاپیتان دندان خنجری و الماس درخشان» به کارگردانی «راسموس اِی. سیورتسن و ماریت موم آونه»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۱ پخش خواهد شد.
در این انیمیشن خواهیم دید: کاپیتان سابرتوث از یک طرف و پادشاه و ملکه از طرف دیگر به دنبال دستیابی به الماس جادویی برای برآوردن آرزوهایشان هستند. در این بین دو برادر که از داشتن همدیگر اطلاعی ندارند هر کدام در یک طرف داستان درگیر الماس و پیدا کردن آن می‌شوند. تا این که این دو در یک جا به هم می‌رسند و در آن جا زمانی که همه به دنبال برآوردن آرزو‌های خود هستند، یکی از برادر‌ها آرزو می‌کند که الماس جادویی نیرویش را از دست بدهد تا …**************************************************فیلم سینمایی جدید «شش خرابکار در قطار» به کارگردانی «بنجامین ادوارد»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ پخش خواهد شد.
داستان این فیلم با بازی لئو دوسولیر و لینز اوتنین ژیرارد؛ درباره آنتوان پدری حدودا ۴۰ ساله است که قرار است پسر خودش و گروهی از بچه‌ها را برای تعطیلات به کوهستان آلپ ببرد. در ایستگاه قطار بنجامین، پدربزرگ یکی از بچه‌ها هم برای کمک به بنجامین با آنتوان همراه می‌شود. آن‌ها بچه‌ها را سوار قطار می‌کند و خودشان بیرون از قطار منتظر یکی دیگر از بچه‌ها که دختری با بهره هوشی پایین است، می‌مانند. دختر به همراه مادربزرگش سر می‌رسد و بنجامین و آنتوان مشغول صحبت با مادربزرگ هستند که قطار بدون هشدار به راه می‌افتد و این سه نفر نیز سوار قطار اشتباه می‌شوند. این سه نفر از یک سو، با کمک آمبولانس، خودرو قرضی و قطار خود را به مقصد می‌رسانند. از سوی دیگر بچه‌ها که در قطار بی سرپرست مانده اند، قطار را به آشوب می‌کشند…**************************************************فیلم تلویزیونی «تویی که نمی‌شناختمت» به کارگردانی «ابراهیم سلطانی فر»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۲۳:۱۵ پخش خواهد شد.این فیلم شامل سه اپیزود است. اپیزود «دو کبوتر»، «آبی» و «تویی که نمی‌شناختمت»؛ رزمنده‌ای مجروح که فقط یک گلوله در سلاح خود دارد عازم پشت جبهه است. او چهار سرباز عراقی را به اسارت می‌گیرد و آن‌ها را وادار می‌سازد که به پشت جبهه بروند. چهار سرباز هراس زده وقتی به پشت جبهه می‌رسند در می‌یابند که رزمنده مجروح در نیمه راه از حال رفته و …محمد علیدوست، ماندانا باباخانی، مهسا کرامتی، حسن و حسین سالم، اصغر عابدی، علی جلیلی باله، نادر طالب زاده، حسن قرچه داغی، نسرین مقدم در این فیلم بازی کرده اند.**************************************************فیلم سینمایی «شین گودزیلا» به کارگردانی «هیداکی آنو»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ پخش خواهد شد.موضوع فیلم در کشور ژاپن می‌باشد که با پیدا شدن سر و کله یک گودزیلای غول پیکر، هرج و مرج به اوج می‌رسد و نیرو‌های پلیس می‌خواهند جلوی این موجود خطرناک را بگیرند و …**************************************************فیلم سینمایی «آخرین جنگجوی قهرمان» به کارگردانی «دیمیتری دیاچنکو»، پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ پخش خواهد شد.در این فیلم با بازی میلا سیواتسکایا، کونستانتین لاوروننکو، سرگئی بورونوف و اکاترینا ویلکووا خواهیم دید: هنگامی‌که ایوان با دوستان جدید خود در محلی به نام بلیگووری ملاقات می‌کند، تلاش او در کشور جدید برای جاودانه کردن عشق آغاز می‌شود و …**************************************************فیلم سینمایی «سرزمین فردا» به کارگردانی «براد برد»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ پخش خواهد شد.داستان فیلم با بازی برت رابرتسون و جورج کلونی درباره دختری به نام کیسی است. کیسی دختری باهوش و بسیار کنجکاو است که قصد دارد اطلاعات زیادی از فضا داشته باشد. او که نگران اخراج پدرش از سازمان ناسا می‌باشد، سنجاق سینه‌ای را از طریق رباتی که خودش را به شکل دختربچه ترسیم کرده و از جایی به نام سرزمین آیندگان آمده، دریافت می‌کند. کیسی با لمس این سنجاق سینه قادر است تا دنیای آینده را ببیند، اما این مسئله مشکلاتی را به همراه دارد که …************************************************** شبکه افقفیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۸ از این شبکه پخش خواهد شد.
«آبادان یازده ۶۰» روایت مجاهدت گروهی از کارکنان رادیو نفت آبادان برای حفظ رادیو و مخابره اخبار به منظور مقاومت مردم در برابر نیرو‌های عراقی است.
علیرضا کمالی، حسن معجونی، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی، ویدا جوان و نادر سلیمانی در فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰»؛ به هنرمندی پرداخته‌اند.**************************************************فیلم سینمایی «زاپاس» به کارگردانی «برزو نیک‌نژاد»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۸ پخش خواهد شد.در خلاصه داستان فیلم آمده است: یک تیم فوتبال متعلق به اهالی شهر رامیان که در دسته سوم کشور فعالیت داشته به دسته دوم صعود می‌کند. سعید از بازیکانان این تیم است که در آخرین لحظات بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می‌شود و سلامتی‌اش به خطر می‌افتد.در این فیلم سینمایی؛ امیر جعفری، ریما رامین‌فر، احمد مهران فر، الناز حبیبی و شبنم مقدمی نقش‌آفرینی کرده‌اند.**************************************************فیلم سینمایی «سیکاریو» به کارگردانی «دنی ویلنو»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۰ پخش خواهد شد.در این فیلم با بازی امیلی بلانت و بنیسیو دل تورو خواهید دید: یک مامور سازمان اف بی آی به نام کیت میسر که برای اجرای قانون مصمم به رعایت چارچوب‌های اخلاقی است، به یک گروه نیرو‌های ویژه مرزی می‌پیوندد که هدفش منهدم کردن یک باند کارتل خرید و فروش مواد مخدر و رئیس تبهکارشان می‌باشد. اما کیت پس از پیوستن به این گروه متوجه می‌شود که اعضای عملیات چندان پایبند به اصول رایج اخلاقی نیستند و برای مقابله با تبهکاران مکزیکی از خشونت بار‌ترین رفتار‌های ممکن استفاده می‌کنند. تیم عملیات ویژه پلیس به روش‌های خارج از عرف پلیس مبادرت می‌ورزند و رفته رفته این سوء رفتار‌ها منجر به کشف حقایقی در مورد پولشویی در حال انجام و ماهیت اصلی عملیات می‌شود. ولی جنینگز رئیس پلیس با طرفداری از تیم عملیات بلافاصله کیت را از پیگیری بیشتر بازمی‌دارد. اما …**************************************************فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی «سیاوش سرمدی»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۸ پخش خواهد شد.این فیلم درباره شهید ستاری است که با جدیت به دنبال هواپیما‌های جنگی است تا بتواند رزمنده‌ها را تجهیز کند. در ابتدا آن‌ها با کارخانه ساخت هواپیما همکاری می‌کردند و صرفاً قطعات وارد شده از خارج از کشور را مونتاژ می‌کردند. اما این کارخانه با کارشکنی‌هایش باعث کند شدن و حتی توقف کار آن‌ها و نرسیدن هواپیما‌ها به خلبانان ارتش شده بود. تیمسار ستاری و تیمش ابتدا برای وارد کردن چند هواپیمای جنگی اقدام کردند که بخاطر حمله آمریکایی‌ها به هواپیما‌ها و بمباران آن‌ها، با شکست مواجه شد. تیمسار ستاری به تیمش دستور داد که با داشته‌ها و دانش خودشان قطعات مورد نیاز هواپیما‌ها را در یکی از سوله‌های ارتش، تولید کنند که …محسن قصابیان، مهدی کوشکی، جواد هاشمی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی نسب، قاسم زارع و لیندا کیانی در فیلم سینمایی «منصور» بازی کرده اند.************************************************** شبکه شمافیلم تلویزیونی «مینی بوس» به کارگردانی «سید محسن میرحسینی»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ پخش خواهد شد.داستان فیلم درباره نصرت شکرریز راننده یک مینی بوس است که فوت کرده و حالا زیاد به خواب همسرش خدیجه خانم می‌آید، نصرت که مینی بوس را قسطی خریده بوده و حالا اقساطش مانده و ورثه نمی‌توانند آن را بفروشند مگر سندش را آزاد کنند، خدیجه خانم که مخالف فروش ماشین است به دامادش پیشنهاد می‌دهد که روی ماشین کار کند، اما داماد فوبیای رانندگی دارد و موفق نمی‌شوند، خدیجه خانم با پیگیری سند را آزاد می‌کند، ولی متوجه می‌شوند که نصف ماشین به نام زن دیگری است، آن‌ها گمان می‌کنند که نصرت خان زن دیگری هم داشته است، اما بعد می‌فهمند که نصرت قصد خیر داشته و برای کمک به آن زن که ۳ فرزند هم داشته پولشان را پذیرفته و شریکشان کرده است که …حبیب دهقان نسب، صفا آقاجانی، سیاوش مفیدی و فهیمه سلیمانی در فیلم تلویزیونی «مینی بوس» هنرنمایی کرده‌اند.**************************************************فیلم تلویزیونی «سفر صفر علی» به کارگردانی «سیدحمیدرضا رفائی»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان آمده است: مدائن الزمان زنجانی در پنهان روی پروژه مهمی‌کار می‌کند، تا بتواند ماشین زمان را بسازد، و به آینده برود، او برای این سفر، صفر علی را انتخاب کرده است که از کودکی شاگرد خودش بوده و فرد با استعدادی است، سفر علی عاشق دختری است به نام ماه منیر که دختر دودی الدوله است، درست در شب خواستگاری دشمن صفرعلی زنی را همراه دو بچه کوچک به خانه پدر ماه منیر می‌فرستد تا با ادعای همسری صفر علی این وصلت را به هم بریزد، صفر علی که پا به فرار گذاشته و از دست نظمیه چی‌ها فراری است با ماشین زمان به آینده می‌رود و با افرادی روبه رو می‌شود که از لحاظ ظاهری شبیه افراد در گذشته اند و موجب موقعیت‌های طنزی بین صفرعلی و آن‌ها می‌شود، در ادامه ماه منیر نیز به آینده می‌آید و ماجرا‌هایی بین ایشان و نوادگانشان رخ می‌دهد، که باعث روشنفکر شدن آن‌ها می‌شود، و وقتی که دوباره با ماشین زمان به گذشته بر می‌گردند سعی می‌کنند با …سجاد دیرمینا، فرهاد تاوتلی، آیسان والی، مشهود ابراهیم خانی، صفر علی کریمی، آتش تقی پور و محمد فیلی در فیلم تلویزیونی «سفر صفرعلی» بازی کرده‌اند.**************************************************فیلم تلویزیونی «گو گری» به کارگردانی «علیرضا اوسیوند»، پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۲۴  پخش خواهد شد.در خلاصه داستان آمده است: آراز که درگیر ورشکستگی و مشکلات مالی برای مداوای همسرش است، پیامکی از طرف یک چوپان که مدعی است مقدار قابل توجهی زیرخاکی را اتفاقی پیدا کرده است دریافت می‌کند و پیامک را به بردین که دوست و همکلاسی قدیمی اش است، نشان می‌دهد تا باهم به سراغ چوپان بروند و عتیقه‌ها را از او خریداری کنند تا بتوانند از طریق فروش آن‌ها سود سرشاری به دست بیاورند، غافل از اینکه بردین به نوعی زخم خورده چنین اتفاق مشابهی است و تلاش می‌کند به هر طریقی چوپان را بیابد که …مرتضی رحیمی، قربان نجفی، داراب آقاسی زاده، کامران دهقان، علیرضا اوسیوند، فخری قائدی، مرجان علوی و اشرف شاه حسینی در فیلم تلویزیونی «گو گری (برادری)» بازی کرده‌اند.**************************************************فیلم تلویزیونی «آلما» به کارگردانی «کاظم معصومی»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ پخش خواهد شد.داستان فیلم درباره خانمی‌به نام سارا است که از همسر سابقش جدا شده، او متوجه می‌شود که در کودکی در موقعیتی بحرانی از خانواده واقعی خود جدا شده است؛ و مادرش را به هنگام به دنیا آوردنش از دست داده است. سارا در پی یافتن خانواده و هویت واقعیش عازم تبریز می‌شود. فرشی نفیس که قدمتی صد ساله دارد و یادگار مادر و مادر بزرگ اوست، تنها نشانه سارا در راه یافتن گذشته و هویتش است. او در تبریز آگهی که مادرش در روزنامه برای یافتن او چاپ کرده را پیدا می‌کند. سارا به خانواده آلما مادرش می‌رسد و …سارا صوفیانی، مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی، افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ در فیلم تلویزیونی «آلما» هنرنمایی کرده‌اند.************************************************** شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)فیلم سینمایی «زیر درخت هلو» به کارگردانی «ایرج طهماسب»، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۴ با زیرنویس و رابط ناشنوایان پخش می‌شود.در این فیلم خواهید دید: در خانواده عارف پور هر کسی شب قبل از مرگ، در خواب می‌فهمد که فردا ساعت پنج عصر خواهد مرد. این سنت در خانواده عارف پور به زمان حال رسیده است. بزرگ خاندان عارف پور در خواب می‌بیند که زمان مرگش فرا رسیده به همین دلیل از صفا، مستخدم خانه زادش می‌خواهد که پسرش مسعود را خبر کند. عارف پور نزد او وصیت می‌کند که قبل از خواندن وصیت نامه که در گاوصندوق و کلیدش هم نزد صفاست، ملزم به پیدا کردن همسری برای صفا و ازدواج مستخدم باوفای او هستند. عارف پور رأس ساعت مقرر می‌میرد. در این میان اعتمادی داماد خانواده که در کار آپارتمان سازی است اصرار می‌کند که صفا هرچه سریع‌تر با دختری ازدواج کند و سهم هر کس از ارث مشخص شود تا …حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا و ایرج طهماسب در فیلم سینمایی «زیر درخت هلو» نقش‌آفرینی کرده اند.**************************************************فیلم سینمایی «آینه بغل» به کارگردانی «منوچهر هادی»، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۱ با زیرنویس و رابط ناشنوایان از این شبکه پخش می‌شود.در این فیلم خواهیم دید: مرتضی پسری است که در گاراژ کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌اش از گاراژ ماشین گران قیمتی را به عنوان امانتی برمی‌دارد، در همین حین که نامزد او سوار بر ماشین است و مرتضی برای خرید آب‌هویج بستنی می‌رود به ناگاه ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد و آینه بغل او می‌شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می‌شود که بعد از دو روز مرتضی و نامزدش مهناز برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ می‌روند و در آنجا اتفاقاتی رخ می‌دهد…محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر و نازنین بیاتی در فیلم سینمایی «آینه بغل» هنرنمایی کرده اند.**************************************************فیلم سینمایی «کی پکس» به کارگردانی «ئی‌یین سافتلی»، جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان پخش می‌شود.در این فیلم با بازی کوین اسپیسی و جف بریجز خواهیم دید: پرات توسط ماموران پلیس در ایستگاه قطار پیدا می‌شود و او را تحویل آسایشگاه روانی می‌دهند. دکتر مارک برای معالجه او را تحت نظر می‌گیرد. پرات ادعا می‌کند که از سیاره کی پکس به زمین آمده و یک موجود فضایی در قالب یک جسم زمینی است …

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!