جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5777 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ |
95 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا مهاجری روز سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور اظهار داشت: بعد از ۲ سال و چند ماه، می توانم تیم نفت مسجد سلیمان را در حضور تماشاگران هدایت می کنم. وی افزود: حضور هواداران امتیاز مثبتی برای ما است و می تواند در کنار کارهای فنی […]

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا مهاجری روز سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور اظهار داشت: بعد از ۲ سال و چند ماه، می توانم تیم نفت مسجد سلیمان را در حضور تماشاگران هدایت می کنم.
وی افزود: حضور هواداران امتیاز مثبتی برای ما است و می تواند در کنار کارهای فنی و ذهنی بسیار موثر باشد و ما را به برد بازی فردا امیدوارتر کند.  
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بعد از بازی خوبی که مقابل ذوب آهن انجام دادیم شرایطمان در جدول تغییر کرد و در تعطیلات لیگ یک، اردوی خیلی خوب در تهران برگزار کردیم.
وی افزود: در این اردو ۲ بازی پرفشار انجام دادیم و این موضوع کمک کرد تا شناخت متقابلی از هم پیدا کنیم، در ادامه به مسجد سلیمان برگشتیم و یک بازی دوستانه خوب مقابل تیم استقلال ملاثانی برگزار کردیم.
مهاجری گفت: سعی کردیم با انجام بازی های تدارکاتی، آزمون و خطاها را کمتر کنیم و بتوانیم بازی کم اشتباه تری مقابل تراکتور داشته باشیم اگرچه بازی سختی داریم.
وی ادامه داد: تراکتور از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است اما متاسفانه جایگاه این تیم غیرقابل تصور است. به هر دلیل این اتفاق افتاده و زیبایی فوتبال به غیرقابل پیش بینی بودن آن است.
سرمربی تراکتور گفت: بازیکنان ما به خوبی می دانند که ارزش این سه امتیاز می تواند در ادامه راه به ما کمک کند به همین خاطر امیدوارم که بازیکنان ما فردا فعل خواستن را در زمین مسابقه پیاده کنند.
وی افزود: به غیر از ۲ مورد بازیکن مصدوم، مشکل دیگری نداشته و با تمام قوا مقابل تراکتور قرار خواهیم گرفت.
مهاجری گفت: از تماشاگرانی که به تمرین آمدند و به ما انگیزه دادند، تشکر می کنم.
دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و تراکتور از ساعت ۲۰:۳۰ روز سه شنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!