شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5803 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰ |
279 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار قرچک در این مراسم گفت: از بخشدار جدید انتظار می‌رود که با روحیه پیگیری و خستگی‌ناپذیری، غم‌خواری مردم و حرکت توام با مشورت و همدلی را مدنظر خود قرار دهد تا انجام امور با شتاب بیشتری همراه شود.علیرضا فاتحی‌نژاد افزود: امروز به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، بستر شکوفایی […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار قرچک در این مراسم گفت: از بخشدار جدید انتظار می‌رود که با روحیه پیگیری و خستگی‌ناپذیری، غم‌خواری مردم و حرکت توام با مشورت و همدلی را مدنظر خود قرار دهد تا انجام امور با شتاب بیشتری همراه شود.علیرضا فاتحی‌نژاد افزود: امروز به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، بستر شکوفایی تولید در روستاها مهیاست به ویژه در شهرستان قرچک که مناطق روستایی آن، از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه‌های مختلف برخوردارند و با تقویت برخی از این ظرفیت‌ها می‌تواند توسعه روستا را با سرعت بیشتری همراه ساخت.
وی افزود: افزایش و نیز شتاب بخشیدن به طرح‌های عمران روستایی، مطالبه به حق مردم و انتظار مسئولان بالادستی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
فاتحی‌نژاد اظهار داشت: درهم‌آمیختگی روستاهای بخش مرکزی قرچک با یکدیگر باعث شده تا جمعیت زیادی در این مناطق سکونت داشته باشند، روستاهایی که درنزدیک‌ترین موقعیت با شهر قرار دارند و از این رو می‌طلبد تا نگاهی متوازن به حوزه روستاها وجود داشته باشد در راستای پیشرفت عدالت محور روستاها و ارتقای منزلت اجتماعی روستاییان تلاش کرد.
وی گفت: وضعیت راه‌های روستایی و تقویت و توسعه زیرساخت‌های اساسی، کمترین کاری است که می‌توان برای قشر شریف روستا انجام داد.
فرماندار قرچک افزود: یکی از مهمترین سیاست‌های کوتاه مدت و بلند مدت دولت مردمی سیزدهم، توجه به مناطق محروم، کمتر توسعه‌یافته و روستایی است و ما نیز موظفیم با پیروی از سیاست‌های دولت، بازدید از روستاها، آشنایی دقیق با مشکلات و نشست با اهالی روستا را در دستور کار خود قرار داده‌ و با جدیت به دنبال رفع مشکلات مطرح شده باشیم.
فاتحی‌نژاد تأکید کرد: بر اساس آیات و روایات، مسئولیت‌ها امانات الهی بوده و مردم به عنوان ولی نعمت ما، صاحب این امانت هستند، حقوق ما از بیت‌المال پرداخت می‌شود و باید به بهترین نحو از بودجه، اعتبارات و زمان به نفع مردم بهره برد تا به دین اسلام، انقلاب و مردم خیانت نکرده باشیم.
وی گفت: بخشدار جدید قرچک جوانی انقلابی، از بدنه وزارت کشور، بومی، متواضع، مشورت‌پذیر و آشنا به امور شهرستان است که قطعا این ویژگی‌ها می‌تواند به وی در ارائه خدمت بیشتر به مردم یاری رساند. 
مهمترین ویژگی مدیران دولت سیزدهم مردمی بودن استامام جمعه قرچک نیز در این مراسم گفت: مهمترین ویژگی مدیران دولت سیزدهم مردمی بودن است و این امر باعث می‌شود که مشکلات با کمک خود مردم برطرف شود.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: حضور میدانی بخشدار سابق در روستا و پیگیری دائمی مشکلات مردم در مناطق زندگی آنان برای حل و فصل مسائل بر زمین‌مانده، حساسیت در زمینه مسائل مالی و اداری و کار بدون حاشیه یکی از نکاتی بود که بخشدار جدید نیز باید همین راه را البته با جدیت بیشتر دنبال کند.
وی اظهار داشت: بخشدار جدید مرکزی قرچک خود از مجموعه وزارت کشور و فرمانداری است که بومی بودن، سلامت کاری، اخلاقی و خانوادگی و از همه مهم‌تر، جوان انقلابی، بصیر و ولایتمدار بودن وی، می‌تواند روند خدمت رسانی به مردم را سرعت بخشد.
اسماعیلی گفت: مدیران دولت سیزدهم علاوه بر جوانی و پرانرژی بودن، باید خصوصیت مردمی بودن را همچون شخص رئیس جمهوری دارا باشند و مشکلات مردم را با دقت و سرعت زیاد رسیدگی و مشکل‌گشایی کنند.
وی تأکید کرد: اگر خدمت رسانی به مردم، اصل قرار گیرد، قطعا خداوند نیز به مسئول، یاری می‌رساند، از شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران درخواست داریم تا بازوان توانمند بخشدار در ارتقای خدمات‌رسانی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و… باشند.
شهرستان تک بخشی قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!