شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5807 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰ |
301 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

فریدون بندری دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر ضرورت بهبود زیرساخت‌های خدماتی ویژه ساکنان روستاهای منطقه اظهارکرد: بهسازی و آسفالت معابر این روستاها  با هدف توسعه و عمران و آبادانی روستاهای بخش مرکزی ماهشهر انجام می شود. وی ادامه‌داد: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال در روستاهای مُکسر مگاطیف، […]

فریدون بندری دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر ضرورت بهبود زیرساخت‌های خدماتی ویژه ساکنان روستاهای منطقه اظهارکرد: بهسازی و آسفالت معابر این روستاها  با هدف توسعه و عمران و آبادانی روستاهای بخش مرکزی ماهشهر انجام می شود.
وی ادامه‌داد: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال در روستاهای مُکسر مگاطیف، چم‌مهاوی، خُمزه سفلی، بسیتین، آلبوحردان علیا و سریمه انجام می‌شود.
فرماندار بندر ماهشهر خاطرنشان‌کرد: بهسازی و آسفالت معابر این روستاها به طول ۲۹ هزار متر مربع در حال انجام است.
بندری گفت: اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه از محل اعتبارات دهیاران و با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران و از طریق تخصیص قیر رایگان در حال اجرا است.
بندر ماهشهر یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب ایران قرار دارد و بندر امام خمینی (ره) و شهر چمران از دیگر شهرهای این شهرستان محسوب می‌شوند و از ۲ قسمت ماهشهر قدیم و ناحیه صنعتی تشکیل شده است. این شهر یکی از قطب‌های بزرگ اقتصادی کشور به شمار می‌رود، ضمن اینکه از یک طرف منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و از طرف دیگر اداره بنادر و کشتیرانی جایگاه ویژه‌ای را به این شهر داده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!