شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5809 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰ |
234 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سعید مهرادپور روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با نهادیه نشدن فرهنگ پیشگیرانه HSE در امور شرکت گاز استان خوزستان طی ۶ سال گذشته حوادث مخرب و ناتوان کننده‌ای برای کارکنان این شرکت رخ نداده است. وی تصریح‌کرد:  مدیریت ریسک عملیات و فعالیت‌ها، مدیریت HSE پروژه‌ها، ادارات و تاسیسات در شرکت گاز […]

سعید مهرادپور روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با نهادیه نشدن فرهنگ پیشگیرانه HSE در امور شرکت گاز استان خوزستان طی ۶ سال گذشته حوادث مخرب و ناتوان کننده‌ای برای کارکنان این شرکت رخ نداده است.
وی تصریح‌کرد:  مدیریت ریسک عملیات و فعالیت‌ها، مدیریت HSE پروژه‌ها، ادارات و تاسیسات در شرکت گاز خوزستان انجام می‌شود که بازرسی و ممیزی‌های مستمر، صدور مجوز کار به صورت شبانه روزی، هدفمندسازی و تقویت آموزش ‏های موثر HSE را به دنبال دارد.
رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی شرکت گاز خوزستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۷ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در این شرکت به ثبت رسیده است، افزود: این در حالی است که یکی از مهمترین دلایل بروز حوادث در صنعت نفت ضعف در اجرای  نظام پروانه ‌های کار محسوب می‌شود.
مهرادپور تصریح‌کرد: با رویکردی پیشگیرانه و به منظور اطمینان از انجام ایمن فعالیت‌ها و عملیات‌ها در سطح شرکت، “مجموعه مقررات نظام پروانه کار جدید” از مهمترین برنامه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ است.
بر اساس این گزارش، در سال ۱۴۰۰  تعداد ۱۹ هزار و ۶۵۹ مورد مجوز کار شامل پرمیت کار گرم، پرتونگاری، کار در ارتفاع، کار برقی و ورود به فضای بسته، توسط امور HSE شرکت گاز خوزستان صادر شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!