جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 58167 |
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ |
136 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

دیروز جمعی از توسعه دهندگان فرانسوی به دلیل نقض قانون ضد انحصار و دریافت هزینه بیشتر در فروشگاه برنامه اپ استور، از شرکت اپل شکایت کردند. توسعه دهندگانی که از اپل شکایت کردند شامل Société du Figaro (توسعه دهنده برنامه خبری فیگارو، L’Équipe ۲۴/۲۴ (توسعه دهنده برنامه اخبار ورزشی و پخش جریانی L’Équipe) و Le […]

دیروز جمعی از توسعه دهندگان فرانسوی به دلیل نقض قانون ضد انحصار و دریافت هزینه بیشتر در فروشگاه برنامه اپ استور، از شرکت اپل شکایت کردند.
توسعه دهندگانی که از اپل شکایت کردند شامل Société du Figaro (توسعه دهنده برنامه خبری فیگارو، L’Équipe ۲۴/۲۴ (توسعه دهنده برنامه اخبار ورزشی و پخش جریانی L’Équipe) و Le Geste (انجمن فرانسوی ارائه دهندگان محتوا) هستند.
در این شکایت قید شده که اپل از قدرت خود در انحصار و انتشار برنامه‌ها در پلتفرم خود سواستفاده می‌کند که این امر باعث شده این شرکت ۱۴ سال کمیسیون سنگین و فرارقابتی ۳۰ درصدی و هزینه اشتراک سالانه ۹۹ دلاری را از توسعه دهندگان دریافت کند.
شاکیان می‌گویند که این اقدام اپل توجیه رقابتی ندارد و در واقع برای از دور خارج کردن رقبایش انجام می‌شود.

شایان ذکر است که شرکت‌ها و کشور‌های زیادی تاکنون از اپل شکایت کرده اند و قوانین انحصارطلبانه این شرکت توسط رگولاتور‌های زیادی مورد انتقاد قرار گرفته است. به عنوان مثال هلند میلیون‌ها دلار اپل را جریمه کرده، چون این شرکت قبول نکرده که روش‌های پرداخت دیگری را به پلتفرم خود اضافه کند.
تا این لحظه شرکت اپل هنوز واکنشی به این شکایت نداشته است.
بیشتر بخوانید

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید