جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5895 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱ |
249 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، اختلالی که در سامانه بازارگاه بوجود آمده بود عاملی شد تا در روند توزیع نهاده خوراک دام و طیور وقفه ایجاد شود، دامداران و مرغداران در یکماه اخیر پیوسته از این وضع انتقاد کردند. امروز عباس عسکرزاده در گفتگو با خبر نیمروزی شبکه یک با تایید […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، اختلالی که در سامانه بازارگاه بوجود آمده بود عاملی شد تا در روند توزیع نهاده خوراک دام و طیور وقفه ایجاد شود، دامداران و مرغداران در یکماه اخیر پیوسته از این وضع انتقاد کردند.

امروز عباس عسکرزاده در گفتگو با خبر نیمروزی شبکه یک با تایید وجود اختلال در این سامانه از رفع این مشکل خبرداد و گفت: این هفته ۱.۵ میلیون نهاده توزیع می شود.

وی با بیان اینکه رسالت ما تأمین کالا‌های اساسی و نهاده‌ها برای امنیت غذایی مردم است، اظهار داشت: سامانه بازارگاه تا پایان ۸ فروردین فعال بود و  نهاده ها طبق روال توزیع می شد،​ اما اختلالاتی در روزهای اخیر در این سامانه رخ داد که البته به لطف خدا این اختلالات اکنون برطرف شده است.

وی با اشاره به امکان بروز چنین اشکالاتی در شرایط مختلف،​ تصریح کرد:​ با همت متخصصان، کل مشکلات برطرف شده و  همچنین،​ با تخصیص ۳ میلیارد دلار منابع ارزی،​ نهاد‌ه ها و اقلام پروتئینی و بخصوص روغن مورد نیاز را تأمین کرده ایم.

عسکرزاده ادامه داد: تا پایان هفته،​ یک و نیم میلیون تن نهاده‌های مورد نیاز دامداران و پرورش دهندگان مرغ‌های گوشتی و مرغ‌های تخم گذار و اجداد را تقدیم می‌کنیم و تولیدکنندگان خیالشان راحت باشد که اقلام مورد نیاز عزیزان مان را تا شش ماه آینده یعنی تا پایان شهریور ماه کاملاً تأمین کرده ایم.


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!