جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5955 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰ |
268 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر، عید تجلی ایمان و معرفت و شکوفایی فطرت الهی و تعالی انسانی را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت. وی در پیام تبریک خود به سران و مردم کشورهای اسلامی عید فطر را […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر، عید تجلی ایمان و معرفت و شکوفایی فطرت الهی و تعالی انسانی را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.

وی در پیام تبریک خود به سران و مردم کشورهای اسلامی عید فطر را عید بازگشت به خویشتن، شکوفا شدن فطرت آدمی و موعود پاداش نیکوکاران دانست و اظهار امیدواری کرد با پایان ماه ضیافت‌الله، مسلمانان به واسطه عبادات و تزکیه نفس در این ماه مبارک، در زمره سعادتمندان و بهره‌مندان از این ماه پرفیض و برکت قرار گرفته و اجر و پاداش الهی نصیب ایشان شود.

رئیس جمهور همچنین اظهار امیدواری کرد به میمنت این عید فرخنده، پیوندهای وحدت و اخوت در جامعه اسلامی در جهت تحقق آرمان‌های متعالی دین مبین اسلام تحکیم یافته و شاهد پایان منازعات و درگیری‌ها و برقراری صلح و امنیت و کوتاه شدن دست ستمگران در پهنه کره خاکی باشیم.

همچنین محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به روسای مجالس کشورهای اسلامی فرارسیدن عید سعید فطر را به همتایان خود و مسلمانان جهان تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجلس شرح ذیل است:

السلام علیکم و رحمه ‌الله و برکاته؛

صمیمانه ترین تبریکات اینجانب را به مناسبت فرارسیدن عید رحمت و مغفرت؛ عید سعید فطر پذیرا باشید.

معتقدم در شرایط کنونی، تمسک به آموزه های والای قرآنی و تقویت وحدت و همدلی، تأمین کننده سعادت و نیک‌بختی امت اسلامی خواهد بود.

امیدوارم با هوشیاری، هدایت و راهنمایی داهیانه رهبران کشورهای اسلامی شاهد تحکیم برادری، استقرار صلح و ثبات و ارتقاء سطح همکاری‌های همه جانبه فیمابین باشیم.

فرصت را مغتنم شمرده، از درگاه خداوند متعال قبولی طاعات و عبادات جنابعالی و موفقیت و بهروزی دولت و ملت کشورتان را مسئلت دارم.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به دولت ها و ملت های مسلمان جهان تبریک گفت.

مخبر در این پیام تبریک، عید سعید فطر را عید پاداش نیکوکاران و سرافرازی مومنان دانست و اظهار امیدواری کرد به برکت طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و به میمنت این عید فرخنده و با تمسک به آموزه‌های رفیع و روح‌بخش قرآن و سنت نبی مکرم اسلام(ص)، شاهد نزدیکی قلوب و یکپارچگی مسلمین جهان و پایان یافتن منازعات و درگیری ها و صلح در سرتاسر کره خاکی و توسعه و پیشرفت امت اسلامی باشیم.


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!