جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5961 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰ |
86 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا،«برومند نامداری» روز دوشنبه در حاشیه آغاز این طرح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح جهادی خدمات شهری در ابتدا در آرامستان کرمانشاه و از مزار شهدا آغاز می شود که طی آن با مشارکت ۷۰ پاکبان و ۳۰ نفر از پرسنل سازمان آرامستان‌ها با ۱۰ دستگاه خودرو و سه ماشین جاروی نظافت، رفت […]

به گزارش ایرنا،«برومند نامداری» روز دوشنبه در حاشیه آغاز این طرح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح جهادی خدمات شهری در ابتدا در آرامستان کرمانشاه و از مزار شهدا آغاز می شود که طی آن با مشارکت ۷۰ پاکبان و ۳۰ نفر از پرسنل سازمان آرامستان‌ها با ۱۰ دستگاه خودرو و سه ماشین جاروی نظافت، رفت و روب و آرامسازی محوطه آرامستان صورت خواهد گرفت.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: برای اجرای این طرح، تا پایان سال ماهانه یک منطقه معین برای اجرای طرح خدمت جهادی خواهد بود.
وی افزود: از گروه‌های جهادی و خادمین شهدا دعوت می‌کنیم در این طرح شرکت کنند.
نامداری خاطرنشان کرد: طرح نگهداشت محلات نیز آماده اجرا است که بعد از ایام عید فطر اجرایی خواهد شد.
وی در ادامه گفت: برای محلات برنامه‌های ویژه محله محور برنامه‌ریزی شده است و براساس اولویت محلات در دستور کار قرار می‌گیرد.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه شهر کرمانشاه یکی از قدیمی‌ترین شهرهایی است که بلدیه داشته است، گفت: برای مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه نیز با فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی شهروندان و مسوولان برنامه‌های ویژه‌ای داریم.
کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!