شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5963 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰ |
103 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری شامگاه دوشنبه در ویژه برنامه یک شهر ضیافت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد افزود: کمک به کاهش جمعیت زندانیان غیرعمد و خانواده های زندانیان یک فرهنگ موثر و کارگشا است که در استان اصفهان اجرا و امکان فراگیری در کل کشور را دارد. وی بیان کرد: […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری شامگاه دوشنبه در ویژه برنامه یک شهر ضیافت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد افزود: کمک به کاهش جمعیت زندانیان غیرعمد و خانواده های زندانیان یک فرهنگ موثر و کارگشا است که در استان اصفهان اجرا و امکان فراگیری در کل کشور را دارد.
وی بیان کرد: در یک ماه مبارک رمضان خیرین ۵۰۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت و بیش از ۳۰۰ نفر آزاد شدند.
رئیس کل دادگستری اصفهان با بیان اینکه این اقدام سه برابر سال گذشته بود، تصریح کرد: اصفهان در برابر دیگر استان‌های کشور پیشتاز بوده و فاصله زیادی با استان رتبه دوم دارد.
وی اضافه کرد: در این مدت خیرین ۵۰ میلیارد ریال برای حمایت از خانواده زندانیان اختصاص دادند.
جعفری با اشاره به اینکه جشن‌های گلریزان در سراسر استان انجام شد، اظهارداشت: امسال برای نخستین بار در تمامی شهرستان‌ها و حوزه‌های قضایی جشن گلریزان برگزار و همکاری خوبی از سوی مردم صورت گرفت.
وی مشارکت همه اقشار برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: عزم و مشارکت جدی در این حوزه رقم خورد تا اینکه این کار بزرگ در استان اصفهان انجام شود.
مشارکت عمومی مردم در آزادی زندانیان
مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و زندانیان نیازمند اصفهان در ادامه این نشست به مشارکت عمومی مردم در آزادی زندانیان اشاره کرد و گفت: کمک‌های عامه مردم بسیار چشم گیر بود.
اسدالله گرجی زاده افزود: پویش مردمی «هر نفر ۱۰ هزار تومان» فرصت خوبی برای هم افزایی و مشارکت مردم بود که منجر به جمع آوری کمک های زیادی شد.
وی خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به رفع نیاز خانواده های آنان و مشکلات اجتماعی و اقتصادی کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!