جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5967 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰ |
92 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، سرهنگ “محمد حیدری” اظهار داشت: محدودیت تردد از ساعت ۶ روز عیدفطر آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت. وی ادامه داد: طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در طول بلوار شهید بهشتی حدفاصل تقاطع بسیج تا میدان آزادی و در هر دو مسیر رفت و برگشت اجرا می […]

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، سرهنگ “محمد حیدری” اظهار داشت: محدودیت تردد از ساعت ۶ روز عیدفطر آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در طول بلوار شهید بهشتی حدفاصل تقاطع بسیج تا میدان آزادی و در هر دو مسیر رفت و برگشت اجرا می شود.
سرهنگ حیدری عنوان کرد: در این طرح از توقف وسایل نقلیه در طول مسیر برگزاری نماز عید فطر جلوگیری می شود و درصورت توقف، وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل خواهد شد.
رئیس پلیس راهور استان در پایان ضمن قدردانی از همکاری همیشگی مردم با پلیس، افزود: در راستای انتقال راحت تر مردم به مراسم نماز عید فطر تقاضا می شود شهروندان و مومنان خداجو از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای احتکاری در جوانرود
فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله احتکاری در شهرستان “جوانرود” به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس “جوانرود” از وجود احتکار مقدار زیادی لوازم خانگی و اداری در یکی از واحدهای صنفی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی “جوانرود” با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی واحد صنفی مذکور که یک نانوایی بود، شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام شده ۱۱۰ دستگاه آب سرد کن و ۳۰ دستگاه زودپز قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰ میلیارد ریال می رسید کشف شد.
سردار جاویدان همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: نانوایی محل نگهداری کالاهای احتکاری هم پلمب شد.
وی در پایان مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق و برخورد قاطعانه با محتکران و قاچاقچیان را از مهمترین برنامه های پلیس استان کرمانشاه در سال جدید عنوان کرد.
دستگیری سارق قطعات خودرو در کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای قطعات و محتویات خودرو درمرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ “علیرضا دلیری” اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵شریعتی حین گشت زنی به سارقی که در حال سرقت محتویات یک دستگاه خودرو بود برخورد و بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
سرهنگ دلیری ادامه داد: متهم در بازجویی های انجام شده به ۱۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!