شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5973 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ |
114 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی جمالی نژاد دوشنبه شب در ارتباط غیر حضوری با ویژه برنامه «یک شهر ضیافت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد» افزود: راه اندازی مراکز خدماتی، تولیدی و اقتصادی برای مراکز خیریه درآمد پایدار برای این موسسات ایجاد و اینگونه خدمات آنان توسعه می‌یابد. وی بیان کرد: انجمن حمایت از خانواده زندانیان به درآمد […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی جمالی نژاد دوشنبه شب در ارتباط غیر حضوری با ویژه برنامه «یک شهر ضیافت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد» افزود: راه اندازی مراکز خدماتی، تولیدی و اقتصادی برای مراکز خیریه درآمد پایدار برای این موسسات ایجاد و اینگونه خدمات آنان توسعه می‌یابد.
وی بیان کرد: انجمن حمایت از خانواده زندانیان به درآمد و بودجه نیاز دارد که ایجاد فرصت اقتصادی به تحقق اهداف آن کمک کرده و زمینه اشتغال مددجویان زندان ها را نیز فراهم می‌سازد.
معاون وزیر کشور با بیان اینکه مجوز مرکز معاینه فنی انجمن حمایت از خانواده زندانیان استان اصفهان امروز در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر شد، گفت: این اقدام در راستای ایجاد درآمد پایدار برای این مرکز بود.
وی خاطرنشان کرد: با صدور این مجوز امکان فرصت کسب و کار برای مددجویان و تامین درآمد برای انجمن در راستای حمایت از خانواده های زندانیان فراهم می‌شود.
۴۸ جشن گلریزان در استان اصفهان
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی اصفهان در این نشست به برگزاری ۴۸ جشن گلریزان در سراسر استان اصفهان همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اذعان داشت: این کار به هم افزایی بیشتر مردم مناطق مختلف برای آزادی زندانیان کمک کرد.
علیرضا بابایی ادامه داد: ۳۰ روز کار برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگرفته از اخلاص و دل با صفا و نیت خیر اندیش مردم بود که گذشت شاکیان  در کنار همراهی خیرین و مردم کارساز شد. 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!