پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5977 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ |
250 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل اله رنجبر روز دوشنبه در چهارمین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: فرمانداری در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی دارای نقش تسهیل گری است تا دستگاه ها بتوانند اعتبارات را به طور کامل جذب کنند. وی خاطرنشان کرد: آنچه که بسیار ضروری است پایش و نظارت بر تسهیلات […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل اله رنجبر روز دوشنبه در چهارمین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: فرمانداری در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی دارای نقش تسهیل گری است تا دستگاه ها بتوانند اعتبارات را به طور کامل جذب کنند.
وی خاطرنشان کرد: آنچه که بسیار ضروری است پایش و نظارت بر تسهیلات پرداختی به منظور تحقق اشتغال ایجادی از طریق دستگاه های اجرایی و موسسات عامل است.
رنجبر همچنین بر جذب به موقع تسهیلات نیز تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی باید به صورت مستمر پرونده های ارجاعی به بانک ها را تعیین تکلیف و وضعیت پرداخت آنها را به صورت جدی رصد کنند.
فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی لازم است متقاضیان را نسبت به شرایط اعطای تسهیلات توجیه کنند به نحوی که پرونده هایی به بانک ارسال شود که دارای کمترین ایراد بوده و ضمن تسریع در فرایند پذیرش بانکی حتما به ایجاد اشتغال منجر شود.
وی همچنین بر پیگیری و رصد طرح ها از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: ضروری است کمیته ای جهت نظارت بر طرح ها تشکیل شده و مانع از انحراف تسهیلات شود و دستگاه های اجرایی نیز مکلفند وضعیت طرح های خود را به صورت مستمر به فرمانداری ارسال کنند.
رنجبر در پایان گفت: ایجاد میز مشترک با بانک ها در تمامی تسهیلات اشتغالزا باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد تا روند پرداخت تسهیلات تسریع شود.
میزان اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ کمیته امداد در شهرستان کرمانشاه برابر با ۱۱۲ میلیارد تومان است که تا کنون قریب به ۷۲ میلیارد تومان آن معادل ۶۴ درصد اعتبارات پرداخت شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!