پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6024 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۱۷ |
259 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گردانهای شهید «عزالدین القسام» شامگاه امروز دوشنبه بیانیه‌ای را درباره عملیات «ارئیل» علیه صهیونیستها منتشر کرد. خبرگزاری سما ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، گردانهای القسام که شاخه نظامی جنبش حماس است، مسئولیت عملیات قهرمانانه ارئیل را که شامگاه جمعه گذشته انجام شد، بر عهده می‌گیرد. این گروه فلسطینی […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گردانهای شهید «عزالدین القسام» شامگاه امروز دوشنبه بیانیه‌ای را درباره عملیات «ارئیل» علیه صهیونیستها منتشر کرد.

خبرگزاری سما ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، گردانهای القسام که شاخه نظامی جنبش حماس است، مسئولیت عملیات قهرمانانه ارئیل را که شامگاه جمعه گذشته انجام شد، بر عهده می‌گیرد.

این گروه فلسطینی تأکید کرد که این عملیات، پاسخی به تجاوز وحشیانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و نمازگزاران است و رژیم صهیونیستی نیز عواقب آن را در نظر نگرفت.

گردانهای عزالدین القسام تصریح کرد که به این عملیات مجاهدان خود افتخار می‌کند؛ مجاهدانی که در کنار سایر نیروهای مقاومت فلسطین در سراسر اراضی اشغالی این کشور به مبارزه مشغول هستند.

در این بیانیه تأکید شد که عملیات مذکور، آخرین عملیات از این دست نخواهد بود.

در همین ارتباط، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد شنبه گفت که عملیات شهرک ارئیل، تاکید می‌کند که انقلاب در تمام کرانه باختری شعله‌ور شده است.

وی افزود: «عملیات ارئیل تاکید می‌کند که تدابیر اشغالگران در برابر اصرار جوانان فلسطینی برای مقابله در حال فروپاشی است».

ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد روز شنبه از تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیستی ارئیل در شمال کرانه باختری خبر داد. در این تیراندازی یک نگهبان امنیتی شهرک ارئیل با شلیک دو فلسطینی مسلح کشته شد.

نیروهای اشغالگر صهیونیست پس از این حادثه اقدام به بستن ورودی منطقه سلفیت کردند.

مدیر دفتر شبکه المیادین در فلسطین اشغالی نیز گفت که شهرک ارئیل به شدت تحت حفاظت قرار داشته و شلیک به نیروی امنیتی این شهرک از فاصله صفر بوده است.

وی افزود که انتخاب این شهرک صهیونیستی در کرانه باختری برای اجرای عملیات، به چالش کشیدن بزرگ برای نیروهای اشغالگر اسرائیلی به شمار می‌آید.

.

 


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!