جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6054 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۱۳ |
109 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

– اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، رسماً اعلام کرد تیم‌های روسی در دو تورنمنت مهم باشگاهی که تحت نظارت این نهاد برگزار خواهد شد، حضور نخواهند داشت. از ابتدای حمله نظامی روسیه به اوکراین محدودیت‌های زیادی برای ورزش روسیه و به خصوص فوتبال این کشور در نظر گرفته شده است و این محدودیت‌ها همچنان ادامه داد […]

اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، رسماً اعلام کرد تیم‌های روسی در دو تورنمنت مهم باشگاهی که تحت نظارت این نهاد برگزار خواهد شد، حضور نخواهند داشت.

از ابتدای حمله نظامی روسیه به اوکراین محدودیت‌های زیادی برای ورزش روسیه و به خصوص فوتبال این کشور در نظر گرفته شده است و این محدودیت‌ها همچنان ادامه داد که یوفا نیز یکی از فعال‌ترین سازمان‌ها در اعلام محدودیت‌ها بر فوتبال روسیه بوده است.

یوفا در نخستین گام بازی‌های تیم ملی روسیه در دور پلی‌آف انتخابی جام جهانی را لغو کرد و در ادامه میزبانی فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از شهر سن‌پترزبورگ گرفت و به پاریس منتقل کرد.

اتحادیه فوتبال اروپا حالا در ادامه تصمیمات خود، تیم‌های باشگاهی کشور روسیه را نیز از رقابت‌های اروپایی محروم کرده و در تازه‌ترین مورد اعلام کرده که این محرومیت در مسابقات سال آینده لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا اجرا خواهد شد و هیچ تیم‌ روسی نمی‌تواند در این دو تورنمنت مهم که تحت نظارت یوفا برگزار می‌شود، حضور داشته باشد.

همچنان تیم ملی فوتبال زنان روسیه از حضور در جام ملت‌های اروپا محروم شد و درخواست روسیه برای میزبانی رقابت‌های یورو در سال ۲۰۲۸ و ۲۰۳۲ نیز رد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!