جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6062 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۱۳ |
96 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا به نقل  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، اسدالله عباسی ضمن پاسداشت مقام معلم و تکریم از معلمان، گفت: شان و جایگاه معلم از ارزش بالایی برخوردار است و خود را مدیون معلمان می دانیم. وی با گرانیداشت یاد و خاطره فیلسوف شهید مطهری(ره) و درود به روح پرفتوح […]

به گزارش ایرنا به نقل  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، اسدالله عباسی ضمن پاسداشت مقام معلم و تکریم از معلمان، گفت: شان و جایگاه معلم از ارزش بالایی برخوردار است و خود را مدیون معلمان می دانیم.
وی با گرانیداشت یاد و خاطره فیلسوف شهید مطهری(ره) و درود به روح پرفتوح همه معلمان شهید افزود: خوشبختانه پس از مدت ٢ سال با حضور دانش‌آموزان، نشاط خوبی به مدارس بازگشته و روند آموزش آنان از پیشرفت خوبی برخوردار است.
استاندار گیلان با بیان اینکه معلمان سخت‌کوش در جهت ارتقاء کیفیت آموزشی و جبران خلاهای ناشی از آموزش مجازی، نقشی موثری دارند، افزود: تربیت و آموزش دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور امری بسیار مهم است به این جهت دولت به ارتقاء جایگاه معلمی از نظر معنوی و مادی توجهی ویژه دارد.
وی با اشاره به اثرگذاری دانش‌آموزان در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آینده کشور، اظهار داشت: ایجاد نشاط بین دانش‌آموزان، به پویایی خانواده‌ها و  اجتماع کمک شایان توجهی می‌کند.
استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش آموز است.
امروز ١٢ فروردین سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری روز معلم نام گرفته است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!