جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6094 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۹ |
97 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

– رافائلا پیمینتا، دستیار مینو رایولای فقید که اهل کشور برزیل است و می‌تواند به هشت زبان صحبت کند، مسئولیت‌های سوپرایجنت ایتالیایی که اخیراً درگذشت، به عهده خواهد گرفت. مینو رایولای ایتالیایی که مدیربرنامه بسیاری از بازیکنان مشهور دنیای فوتبال همچون زلاتان ایبراهیموویچ، پل پوگبا و ارلینگ هالند بود، یکی از ثروتمندترین و البته جنجالی‌ترین […]

رافائلا پیمینتا، دستیار مینو رایولای فقید که اهل کشور برزیل است و می‌تواند به هشت زبان صحبت کند، مسئولیت‌های سوپرایجنت ایتالیایی که اخیراً درگذشت، به عهده خواهد گرفت.

مینو رایولای ایتالیایی که مدیربرنامه بسیاری از بازیکنان مشهور دنیای فوتبال همچون زلاتان ایبراهیموویچ، پل پوگبا و ارلینگ هالند بود، یکی از ثروتمندترین و البته جنجالی‌ترین افراد در زمینه شغلی خود به شمار می‌رفت.

او روز شنبه بعد از مدتی مبارزه با بیماری از دنیا رفت و ستاره‌هایی چون زلاتان ایبراهیموویچ، اریک هالند، آلسیو رومانیولی، ماریو بالوتلی، جی‌جی دوناروما، پل پوگبا، ماتایس دی‌لیخت، مارکو وراتی و روملو لوکاکو را متاثر و البته نگران کرد زیرا آن‌ها باید به دنبال مدیر جدیدی باشند تا بتوانند امور حرفه ای خود را به او بپسارند.

در همین زمینه، روزنامه اسپانیایی «آ اس» گزارش داد که رافائلا پیمینتا، خانمی که می‌تواند به هشت زبان دنیا صحبت کند، مسئولیت‌های سوپرایجنت ایتالیایی را به عهده خواهد گرفت چون او در جریان تمام برنامه‌های رایولا قرار داشته و مدت طولانی با او کار کرده بود. این خانم که اهل کشور برزیل است، در رشته حقوق بین الملل تحصیل کرده و با تمام رمز و رازهای دنیای نقل و انتقالات سطح اول فوتبال جهان آشنا است و به همین دلیل می‌تواند با سایر سوپرایجنت‌ها به خوبی رقابت کند.

در کنار رافائلا پیمینتا، وینچنزو رایولا ملقب به انزو که او نیز در کنار رایولا بزرگ کار کرده، یکی از گزینه‌هایی است که ممکن جانشین استادش شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!