پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6102 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۹ |
119 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

– رئال مادرید با پیروزی ۴-۰ مقابل اسپانیول به قهرمانی لالیگا اسپانیا برای سی و پنجمین بار دست یافت و جامی دیگر را به تالار افتخارات خود افزود. در حالی که این غرق در جشن شادی بابت قهرمانی خود است پیام‌های تبریک زیادی نیز بابت این موفقیت خود در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده است. در […]

رئال مادرید با پیروزی ۴-۰ مقابل اسپانیول به قهرمانی لالیگا اسپانیا برای سی و پنجمین بار دست یافت و جامی دیگر را به تالار افتخارات خود افزود.

در حالی که این غرق در جشن شادی بابت قهرمانی خود است پیام‌های تبریک زیادی نیز بابت این موفقیت خود در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده است.

در میان تمام باشگاه‌های لیگ اسپانیا (لالیگا) فقط دو تیم هنوز به رئال مادرید بابت این قهرمانی تبریک نگفته‌اند و نکته جالب اینکه بارسلونا دشمن و رقیب قدیمی رئال، جزو این دو تیم نیست!

یکی از این تیم‌ها اتلتیکومادرید رقیب همشهری رئال است. این باشگاه بعد از قهرمانی رئال‌بتیس در جام حذفی اسپانیا نیز هیچ پیام تبریکی منتشر نکرد. دیگر تیم هم اوساسونا است که هیچ واکنشی به قهرمانی رئال نشان نداده است.

بارسلونا جزو اولین باشگاه‌هایی بود که با انتشار پیامی در توئیتر، سی و پنجمین قهرمانی رئال را به این تیم تبریک گفت. شنبه صبح و قبل از مشخص شدن تکلیف قهرمانی لیگ اسپانیا، ژاوی سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی خود گفته بود که اگر رئال قهرمان شود باشگاه بارسا این کار را انجام خواهد داد. ژاوی گفت: «اگر رئال‌مادرید قهرمانی لالیگا شود ما به آن‌ها تبریک خواهیم گفت.»

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!