پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6114 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۹ |
78 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

حجت الاسلام سید محسن محمودی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، معنویت و سرشار از الطاف الهی است که با  به پایان رسیدن این ماه مبارک، این لطف خداوند از ما سلب شد و امیدوارم بهره و استفاده کامل و وافی را از این ماه […]

حجت الاسلام سید محسن محمودی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، معنویت و سرشار از الطاف الهی است که با  به پایان رسیدن این ماه مبارک، این لطف خداوند از ما سلب شد و امیدوارم بهره و استفاده کامل و وافی را از این ماه پر خیر و برکت که ماه غفران و آمرزش گناهان نیز هست برده باشیم.
وی با بیان اینکه  در طول ماه مبارک رمضان  برنامه های متعدد فرهنگی و دینی مختلفی در سطح شهرستان برگزار شد افزود: پرداختن به برگزاری محفل انس با قرآن در این مراسمات شاخص بود که مردم ورامین از برگزاری در خانه ها و منازل گرفته تا هیات ها و مساجد یکی از  وظایف و نکات قابل توجه این ماه بندگی خدا  را به جا آوردند.
وی، برگزاری برخی مراسمات خاص را از نشانه های پرفیض بودن این ماه دانست و خاطر نشان کرد : برگزاری برخی مراسمات مذهبی و دینی در برخی اماکن خاص همچون کمپ ترک اعتیاد نشان دهنده پرفیض بودن ماه مبارک رمضان است.
به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، برگزاری اینگونه مراسمات اقشار مختلف مردم را مشمول فیض باری تعالی می کند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی اضافه کرد : توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم و کمک های مردمی که در طول ماه مبارک رمضان انجام شد، جلوه ای دیگر الطاف الهی و همت والای مردم در این ماه بود که معنویت ماه مبارک رمضان را دو چندان کرد.
به گزارش ایرنا، ورامین دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!