جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6116 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۹ |
94 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

محمد حسین طاهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تمام واحدهای تولیدی و خدماتی مشمول استانداردهای اجباری و تشویقی ملزم و مکلف هستند وظیفه خطیر مدیریت کنترل کیفیت را صرفا به افراد مجرب محول کنند تا آنان برای دریافت پروانه فعالیت با مشکل مواجه نشوند. وی تصریح کرد: مسوولیت کنترل […]

محمد حسین طاهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تمام واحدهای تولیدی و خدماتی مشمول استانداردهای اجباری و تشویقی ملزم و مکلف هستند وظیفه خطیر مدیریت کنترل کیفیت را صرفا به افراد مجرب محول کنند تا آنان برای دریافت پروانه فعالیت با مشکل مواجه نشوند.
وی تصریح کرد: مسوولیت کنترل کیفیت باید صرفا بر عهده اشخاصی گذاشته شود که از تحصیلات و تجربه کافی در رشته های تخصصی مربوطه برخوردار باشند تا از بروز هرگونه نقص در روند تولید محصولات و ارایه خدمات پیشگیری شود.
طاهری گفت: طبق مفاد مندرج در آیین نامه تایید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت، مدت اعتبار پروانه این مدیران ۲ سال از زمان صدور است و تمدید پروانه تایید صلاحیت این مدیران منوط به شرکت در دوره های آموزشی مربوطه و اجرای دقیق وظایف است. 
مدیرکل استاندارد البرز گفت: سال گذشته اعضای کمیته تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی و خدماتی استان چهل نشست برگزار کردند و در این نشست ها  ۵۰۲ پرونده مورد بررسی و تایید قرار گرفت.
طاهری افزود: در جریان این بررسی ها در مجموع ۳۶۶ پروانه تایید صلاحیت ،  ۱۳۶ مورد تمدید پروانه ، ۶۷ مورد تجدید پروانه، ۶ مورد پرونده حد مجاز آلاینده ها و ۱۵۷ مورد تایید صلاحیت صادر شد.
وی گفت: در زمان حاضر یک هزارو ۱۱۴ مدیر کنترل کیفیت دارای پروانه تایید صلاحیت معتبر، در واحد های تولیدی و خدماتی استان فعالیت دارند.
استان البرز بیش از سه هزارو۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و افزون بر ۱۲۰ هزار واحد صنفی مختلف دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!