جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6174 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ |
100 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: هیچ انسان باوجدانی نمی‌پسندد که فضای مجازی در کشور ما به حال خود رها شده باشد و ما دچار وادادگی در این بخش شویم. وی افزود: امروز شاهد فروش اسلحه و آموزش اقدامات تروریستی و کلاهبرداری‌های […]

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: هیچ انسان باوجدانی نمی‌پسندد که فضای مجازی در کشور ما به حال خود رها شده باشد و ما دچار وادادگی در این بخش شویم.

وی افزود: امروز شاهد فروش اسلحه و آموزش اقدامات تروریستی و کلاهبرداری‌های گسترده در سایه بی‌قانونی در فضای مجازی کشورمان هستیم که تنها اندکی از این کلاهبرداری‌ها به پلیس فتا گزارش داده شده و مورد پیگیری قرار می‌گیرد و بخش اعظمی از مردم فریب‌خورده به پلیس فتا هم مراجعه نمی‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: امروز بخش قابل توجهی از فعالیت ما اعم از فعالیت‌های اقتصادی و… در فضای مجازی انجام می‌شود و این مسأله قانونمند کردن فضای مجازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ بیش از پیش برای ما الزامی می‌سازد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: قانونمند کردن فضای مجازی نه به معنای محدودسازی بلکه به معنای ایجاد فضایی امن برای فعالیت‌های اقتصادی سالم و همچنین انجام امور دیگر مردم است.

وی افزود: همانطور که اگر فردی در خیابان مورد سرقت قرار گیرد توقع دارد که قانون از وی حمایت کند، در فضای مجازی هم باید از کاربران حمایت لازم به عمل آید و لازمه این کار قانونمند کردن فضای مجازی است.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: ایجاد امنیت برای فعالیت‌های اقتصادی سالم در فضای مجازی فقط با قانونمند کردن این فضا میسر است و اگر محدودیتی هم با قانونمند کردن فضای مجازی اعمال شود، برای کلاهبرداران و سارقان است، نه فعالان اقتصادی سالم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!