شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6184 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ |
115 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

حسین توحیدی با اشاره به دو محصولی که در این شرکت به تولید رسیده است گفت : دوربین پلاک خوان embedded یک سخت افزار جامع و واحد دارای دوربین های رنگی و  IR، بخش الکترونیکی با قابلیت های پردازش تصویر، کنترلی، پاوری و نیز سیستم نورپردازی ویژه تصویربرداری از پلاک است که فرایند کامل پلاک […]

حسین توحیدی با اشاره به دو محصولی که در این شرکت به تولید رسیده است گفت : دوربین پلاک خوان embedded یک سخت افزار جامع و واحد دارای دوربین های رنگی و  IR، بخش الکترونیکی با قابلیت های پردازش تصویر، کنترلی، پاوری و نیز سیستم نورپردازی ویژه تصویربرداری از پلاک است که فرایند کامل پلاک خوانی منفردا به کمک آن صورت می‌پذیرد. 
تنها پیش نیاز این سیستم، تامین تغذیه الکتریکی و خروجی آن پلاک و تصویر خودرو های عبوری است. این محصول مناسب تمام ماموریت های ترافیکی از جمله ثبت تخلف سرعت، ثبت تخلف چراغ قرمز، پلاک خوانی، استفاده برای طرح و ثبت ترددهای پارکینگی است. 

مدیر عامل این  شرکت دانش بنیان در ادامه درباره محصول سورترهای سورچین اظهار کرد: سورتر محصولات کشاورزی یک سامانه هوشمند صنعتی با مشخصات مناسب جهت جداسازی و یکنواخت کردن محصولات کشاورزی( انواع دانه ها) است. در این سورتر، دانه ها توسط یک فیدر  روی کانوایر پخش گردیده و در انتهای مسیر با سرعت بالا از کانوایر رها می‌شوند. هنگامی که دانه‌ها در هوا معلق می‌شوند، از مقابل پرژکتورها، دوربین ها و سایر سنسورها عبور کرده و از وجود هر دانه چندین تصویر و دیتا تهیه می‌شود. 
هوش مصنوعی و پردازش تصویر دستگاه سورتر هر یک از دانه ها را بر اساس ویژگی های اندازه، شکل، رنگ و ریخت شناسی مانند شکستگی که کاربر در نرم افزار تنظیم کرده در دو دسته خوب یا بد طبقه بندی کرده و دانه های معلق از مقابل یک خط متشکل از چند ده نازل هوای فشرده که به تفکیک کنترل پذیر هستند عبور می‌کنند. نازل ها جداگانه از پردازشگر سیستم فرمان گرفته و دانه های رد شده را از مسیر اصلی خارج می‌کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید